Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.08.2015, 19:43
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Se valon huijaus on hankalampi juttu kun kiertää niin montaa kautta noi sähköt, vedä pumpulle suoraan imusarjasta letku ja irroita se niihin härpäkkeisiin menevä letku niin ei pitäisi valoin syttyä. Noin 1bar kesti omassa kun valo alkoi kummittelemaan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.08.2015, 22:11
mikok mikok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.09.09
Sijainti: eteläsavo
Viestit: 152
Perusasetus

Joo 1 laskin tänään paineet. Kyllä sen saa vieläkin palamaan. Sit laskin pikkase syöttöjä ja yritin kokeilla ahdonalaisen karan pyöritystä eri asentoihin. en kyllä suurta eroa havainnu. Ehkä se lykkää savua paremmin ku ahdin alkaa pusertaa ku käänsin karan 180 astetta toiseen suntaan. Erona ehkä se että paikallaan ku hapettaa ei hirveesti savua pukkaa mutta kun ajossa polkee ja paineet vähä nousee savuaa aika hyvin... Mutta millä sais sitä alavireyttä lisää?? Herää edelleen tosi huonosti alhaalta... Vai onko se vapari kone sitten jotenki tiukempi alhaalta kun sen sitten vielä ahistaa...
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2015, 07:34
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Kyllä oma pukkaa paikoillaan ja ajossakin aika reilusti, ei se ilman savua vanha esikammiokone liiku sanoi Mynädiesel.
Ajossa jos isompi vaihde tai kiihdytyksessä sotkaisee heti kaasun pohjaan niin tupruttaa, rauhallisemmin kun kiihdyttää niin ei savuta.
Se karan lovi on mulla muokattu ja osoittaa suoraan eteenpäin muistaakseni, 180 astetta sitä ei tarvinnut kääntää. En muista oliko siellä joku nylonrengas rajoittimena kun aikaa jo tuosta kynimisestä.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.08.2015, 08:12
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Joo siellä on se nylokki, mutta se nyt ei alavääntöön vaikuta. Sillä pumpulla saa kyllä alavääntöä, mutta se vaatisi ajotuksen kattomisen uusiksi, syötön säädön ahdonalaisen säädön ja muutaman muunkin pikku niksin. Tai sitten 12mm nestepää, niin ei varmaan savuta niin paljon ja vääntää enempi.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.08.2015, 10:06
mikok mikok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.09.09
Sijainti: eteläsavo
Viestit: 152
Perusasetus

Juu sen verran itekki tutkin ja tyhmänä nyppäsin karan ulos ja täten jouduin purkamaan sen kaasuvivun ja sen päältä sen sähköpoksin ym pois jotta sain karan takaisin. Koskaan sen saanu kaasuvivunpalautus jousta takasi paikoilleen. Helvetin vaikee. Pitää laittaa joskus kun pumppu on pöydällä. Merkkasin karan vakioasennon ja kokeilin aina varttikierroksen joka suuntaan ja testaus. En hirveetä eroa kyllä huomannu. Samalla hölläsin pikkase sitä jousta jotta se rikastais jo matalemmilla paineilla...

Jotenki tuntuu että jotain siitä puuttuu paikaltaan ku lähtee vetämään ni tosi nihkeesti kelaa ahtoja. Pitäsköhän vetästä tosiaan sieltä imusarjasta suoraan paine pumpulle jos ne ahdot vaikka katoaa matkalla jonnekkin? ja jos se ei vaikka ohjaa sitä kalvoa riittävän terhakkaasti? On niitä erinnäisiä venttiileja aika reilusti siinä...

Ja varmaan pitäis se egr repiä pois ja tulpate ne reijät...

Kyllä mä sen ymmärrän että penkissä se pumppu pitäis laittaa jos hyvän haluaa. Kukakohan täällä eteläsavon alueella tekis noita pumppuja. Tietysti pitäis jaksaa repiä se pumppu irti ja toimittaa johonkin säädettäväks. Paljonkohan moinen herkku kustantaa??
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.08.2015, 15:34
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

1200 ekua taisi sanoa Mynädiesel hinnaksi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.08.2015, 14:03
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Nestepää


Mulla olis tos 12mm nestepää joka piti laittaa omaan pumppuun mutta jäi laittamatta jos kiinnostaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxin syöttöpumpun säätö ekaneliveto Tekniikka & Jutustelu 12 06.01.2015 19:06
Hilux syöttöpumpun säätö jupasierra Tekniikka & Jutustelu 34 25.03.2014 22:58
LJ:n syöttöpumpun säätö kihi Tekniikka & Jutustelu 1 12.12.2009 11:11
hj syöttöpumpun ennakon säätö? Jani E Tekniikka & Jutustelu 1 14.10.2007 17:04
syöttöpumpun säätö BJ...s turpolaattori Tekniikka & Jutustelu 1 11.05.2007 20:53


Sivu luotu: 12:39 (GMT +2).