![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tjaa saimpas itteni aktivoitua tosa pari viikkoo ennen kun kesäloma päätty. Reilu puolen vuotta Volvo onkin tuolla tuttavan kanalassa jo oleskellu ja jossain vaiheessa näytti touhu täysin toivottomalta... Eipä täsä paljoo kerrottavaa ole mut jotain pientä tehty sillon tällön. Vanhoista verhoilulevyistä sai mitat talteen ja hommattiin tilalle "alkuperästä" vastaavaa Suomen Kuitulevy Oy:n valmistamaa 3mm:stä rei'itettyä kovalevyä. Näihinki vedettiin telalla AN11 pintaan. Sit ruuvattiin etukopin kattoon levyt paikalle. Keskelle joutu pari palaa 20mm:stä finnfoamia laittaan korokkeeks. Joku oli leikannu noi pitkät soirot tasavahvaks eikä ottanu huomioon katon kaarevuutta. Nyt noi soirot ottaa päädyistä kattoon kiinni ja keskeltä jää horoksi... noh, mitä pienistä ![]() Etukardaanin liu'un suojakumin joutu uusimaan, sekä samalla rasvattiin nivelet. Pari tulpanjohtoo oli hajalla mut ei Kiviniitystä löytyny uusia varastosta joten tilattiin sit joka pytylle uusi johto. Ala ja yläosan väliin hommattiin Etrasta 3x30mm:stä EPDM solukuminauhaa tiivisteeks. Nahkapaskalla reikien rei'itys, liimaus paikalleen, sit katon nosto neljään pekkaan ja kävi näin. Sit oli aika herätellä B30:nen henkiin. Kaasarit kusi aika reilusti bensaa lattialle mutta onneks tämäkään ei vaatinut kovinkaan suuria toimenpiteitä. Kohokammion pohjapropun O-renkaan kun vaihto niin lakkas vuotamasta ![]() Rupes sähkötki paljon paremmin toimii kun älys laittaa sulakesiltaan johdon kiinni. Etuvalot, parkit ja vilkut ainakin pelaa. Vilkkukytkimessä ei toiminu kuskin puoleinen vilkkutoiminto ja toinen tuulilasinpyyhkijän motti mykkä, tähänkin toivon mukaan tulossa parannus ensi viikon aikana. Kyl tämä tästä vielä joku päivä iloksi muuttuu ![]() ![]()
Viimeksi muokannut mara90 : 02.08.2015 21:31 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hienoa työtä.
Puuttuuks pari keskikuntost lapikasta ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tattis. Mikä luokitellaan keskikuntoseks? Kerkesin viime vuonna hakee kierroksen lapikkaita joissa pintaa 11-16mm.
Eniten pintaa olevat vaihdetaan alle ja loput menöö myyntiin sit joskus... Jos en kauheesti valehtele niin joka nurkkaan saadaan 14-16mm pinnalla olevat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Samaa luokkaa, on kaks melko jouten.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Lava nostettiin paikalle tosa yks päivä.
Orkkis muovinen akkukotelo oli hajalla niin tein uuden 1,5mm mustasta ja säästin ![]() Takalyhdyt asennettiin kans paikalle ja kaikki jopa toimi. Kattelin et oli tiputtanu öljyä kytkinkopan kohalta lattialle ja oli pohjasta märkä. Tossa kytkinkopan pohjassa oli joku jengallinen reikä missä ei ollu mitään pulttia tai mitään, se oli selkeesti sen kohdalta eniten märkä. Täytyypä tulpata se umpeen pultilla ja tutkia vuotaako sen jälkeen. Voisko se olla joku huohotin reikä? Kytkinkopan yläpuolella on ainakin letkun pätkä mikä varmaan ajaa huohottimen virkaa, mut tää pohjassa oleva jengallinen reikä onkin mysteeri... Jos sen tulppaus estää vuotamisen niin eihän täsä ole sit mitään hätää ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
En kyllä suosittele kytkinkopassa olevan reiän tukkimista koska seuraavaksi kytkin ui jossain epäkurantissa nesteessä.
Neste on ilmeisesti moottoriöljyä, laatikkoöljyä tai kytkinnestettä jos semmoista tässä pelissä käytetään. Reikä on normaalisti auki niin pysyy kytkimen seutu kuivana kondenssivedestä ja muista tarpeettomista aineista, syvemmissä vesissä reikään kierretään kahluutulppa ettei koppa ole suomuhjua täynnä. Kahluutulppa täytyy upotuksien jälkeen muistaa poistaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No, pitääpä muistaa ottaa se pois, kuhan nyt tässä. Itellä kävi silleen, et kytkinlevy leipo kiinni asetelmaan. Otin sen pohjaropun auki, niin sieltä tuli pari litraa öljyä pihalle. Vähä ihmettelin, jotta miks siellä ylipäätään on mokoma roppu, mut aattelin sille olevan hyvön syyn. Levyn sain irtoomaan, ku kiilasin polkimen pohjaan ja ylälaidassa olevasta huohotinreiästä (3 ruuvilla sellanen pilli josta lähtee letku) suihkuttelin bräkleeniä levyn ja asetelman väliin varmaan kolme litraa ja samalla naputtelin pitkällä meisselillä va vasaralla... Kolme päivää meni, ennenku kytkin rupes irrottamaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Volvo C303 | PutKari | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 14.11.2014 10:56 |
Myydään volvo c303 | suzukimies | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 10.09.2014 22:25 |
Myyty VOLVO c303 | sam71 | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 04.09.2010 08:46 |
Myyty Volvo c303 | IironSika | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.08.2010 23:11 |
Myydään M : Volvo C303 | finvalp | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 05.09.2008 17:03 |