Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.08.2015, 01:09
mehtämörö:n Avatar
mehtämörö mehtämörö ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.05
Sijainti: vantaa
Viestit: 683
Perusasetus



tai



tai



Riippuu vähän päivästä mitä härvätään mut jotain tuon tapasta

__________________
mikäs siihen nyt tuli?

No taasko se hajos
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.08.2015, 16:08
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mehtämörö Näytä viesti


tai



tai



Riippuu vähän päivästä mitä härvätään mut jotain tuon tapasta
E:näyttäis oleva ketjuvetone tää???hyvä systeemi kuite..

Moro, tos sun luotsaamas lavetis vois olla ainesta PEE:n ategon perälautameiningeille tekniikka osios laskuramppien osalt..käys vinkkaamas..näishän on sellane mekaaninen tangol toteutettu kakkosrampin oikaisusysteemi..
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 06.08.2015 16:11
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.08.2015, 16:13
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mehtämörö Näytä viesti


tai



tai



Riippuu vähän päivästä mitä härvätään mut jotain tuon tapasta

Moro, tos sun luotsaamas lavetis vois olla ainesta PEE:n ategon perälautameiningeille tekniikka osios laskuramppien osalt..käys vinkkaamas..näishän on sellane mekaaninen tangol toteutettu kakkosrampin oikaisusysteemi..
E:näyttäiski oleva ketjuvetonen,täs,mut ehkä jopa toimivampi systeemi pitkäs juoksus..
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 06.08.2015 16:15
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.08.2015, 20:52
tiku83:n Avatar
tiku83 tiku83 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.08.05
Sijainti: oulainen, Finland.
Viestit: 1.554
Perusasetus

Kaiken mailman puutavaraa ja lisää kilometrejä tiellä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMAG0383.jpg‎
Views:	376
Size:	34,7 Kt
ID:	62313   Click image for larger version

Name:	IMAG0382.jpg‎
Views:	417
Size:	69,1 Kt
ID:	62314   Click image for larger version

Name:	IMAG0376.jpg‎
Views:	426
Size:	74,0 Kt
ID:	62315  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.08.2015, 19:39
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Aamuhommiksi tommosen kieppumiskoneen eka öljynvaihto. 25h ajettu masiina, ihan jees.
Sen verran speciaali ettei viittinyt ilman oppeja mennä itekseen pörisemään vaan omistaja paikalle. Extra 330 on kone.

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.08.2015, 10:37
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Siistii ja koolia!!!
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.08.2015, 21:50
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Punaista näin taas töissä, kuten lähes joka ikinen arkipäivä..😆. Tälläsiä helppoja säätö/mittauskeikkoja näin loman jälkeen. Huomenna onkin sitten jotain muuta ja ihan jossain muualla.

Tän päiväinen kohde oli senverta itäisessä Suomessa että pari kilometriä vielä itään niin olisi ruvettu jo viisumia kyselemään.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150811_115556.jpg‎
Views:	490
Size:	109,6 Kt
ID:	62415  
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.08.2015, 11:04
Masai Masai ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.11.05
Sijainti: Laukaa, Finland.
Viestit: 569
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Aamuhommiksi tommosen kieppumiskoneen eka öljynvaihto. 25h ajettu masiina, ihan jees.
Sen verran speciaali ettei viittinyt ilman oppeja mennä itekseen pörisemään vaan omistaja paikalle. Extra 330 on kone.

Paljonko tollasessa apparaatissa on hevoisenvoimia?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.08.2015, 17:24
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Masai Näytä viesti
Paljonko tollasessa apparaatissa on hevoisenvoimia?
315hv/580cu inches tais olla tässä kokoonpanossa. Hyvinkin mallikohtaista minkämoisella tehomäärällä mennään, yleisesti siinä 300hv:n tuntumassa liikutaan. Kyllähän se tommoseen liukkaaseen +650kg härveliin riittää kohtuullisesti.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.08.2015, 19:50
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
315hv/580cu inches tais olla tässä kokoonpanossa. Hyvinkin mallikohtaista minkämoisella tehomäärällä mennään, yleisesti siinä 300hv:n tuntumassa liikutaan. Kyllähän se tommoseen liukkaaseen +650kg härveliin riittää kohtuullisesti.
Aika matalaviritteinen kone, 580cu = n. 9,5l eli n.33hv per litra.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 14.08.2015, 22:29
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
315hv/580cu inches tais olla tässä kokoonpanossa. Hyvinkin mallikohtaista minkämoisella tehomäärällä mennään, yleisesti siinä 300hv:n tuntumassa liikutaan. Kyllähän se tommoseen liukkaaseen +650kg härveliin riittää kohtuullisesti.
Joskus ihmetellyt semmoista, että onko noissa lentskareissa mitään äänirajoja olemassa? Tuossa kuvan vehkeessä nyt näkyy vaimenninkin olevan, mutta ihmetellyt, kun mitättömistä minivehkeistäkin aika kova ääni kuuluu? Toki se taivaalta kantaa selvästi, kun mitään ei välissä ole, mutta silti kovaäänisen oloisia vehkeitä.

Ei sillä, että se itseä haittaisi, mutta kunhan ihmetystä aiheuttanut, kun esim prätkien ääniin tomerasti puututtu, vaikka ne ei ollenkaan niin kauas kuulu kuin lentskarit.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ oikeissa töissä MuumiPappa Tekniikka & Jutustelu 8 18.02.2010 18:34
Mihin olet ollut/olet koukussa? Skorpioni Chit-Chat 14 09.03.2008 22:41
Töissä on mahtavaa Ex_inkkari Chit-Chat 24 10.04.2005 21:29
Töissä väiteltyä ! Epeli Tekniikka & Jutustelu 7 02.09.2004 16:18
Uudenvuoden yö töissä Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 3 01.01.2004 10:17


Sivu luotu: 05:28 (GMT +2).