![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Hyvä! ![]()
|
||||
|
||||
![]() kiitos perkeeeeiii ja tsemppii tulevaan,sinul onki jo vakiintunu paikkalippu täs junas ![]() löytyykö muita tältä asemalta mukaan tulijoita??? Jokunen elintärkeä asia löytynee jokaiselta,mikä on ehdoton edellytys elämän jatkuvuudelle?monella niiden joukkoon ei taida kuulua tupakointi. ajatuksissani nostan tulevassa,kerran vuodessa tän topicin ylös,muistutukseks itselleni,et hyvällä hengellä luotu vieraidenkin samanhenkisten tuki,voi saada aikaan ihan mitä tahansa!!! Mulle huikee juttu on aamul,ku lähden ansiosidonnaiseeni,herätessäni on ollu mielessä se hetki,ku painan osakkeeni oven kiin ja sytytän savukkeen kävellessäni ajokilleni.. Ny,ku herään ajattelee vasen olkapääni ihan samoin ku ennenki,mut oikeelta tulee täystyrmäys joka vedättää keuhkot täyteen puhdasta ilmaa ja saa ajatteleen...aaaahhh,taas yksi upea henkäisy ilman mustia,tarttuvia pilviä keuhkoissani ![]() ![]() ![]() Mä uskon et tupakoinnin lopettamisesta tekee yleisesti vaikean se yleinen mielipide tupakoinnin lopettamisen vaikeudesta. tässäkin topicissa moni todistaa sen teorian vääräksi! siitäkin huolimatta,joilla on se ajatus tiukassa ajatuksissaan,on kyl hyväksyttävää hakee kuurii,polttaa mehuja,käyttää laastarii,vaik sit mustaa kissaa leukapartanaan jos siihen uskoo riittävästi, yms yms...mut tärkein asia täs kaikes on muistaa et sä et todellakaan tarvii tupakkaa elääksesi!!! hypätkäähän messiin ny,juna lähtee eikä siin tarvii olla tuntii kauempaa,jos ei haluu.kuka pisimpään vaunuis roikkuu,tekee omasta elämästään itselleen siedettävämpää.. vaunuis oliki jo hyvä määrä porukkaa(kaikki topiccilaiset tsemppaajat)mennääs tasatahtii etiäpäi ![]() ![]() ![]() heittäkääs HEP,jotka tulee kokeilee tätä junakyytii ![]() ![]() ![]() Hyvän hengen puolest!!!!
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 28.07.2015 17:35 |
|
||||
|
||||
![]()
Voimia kaikille lopettaville !
|
||||
|
||||
![]()
viime vuoden joulukuussa löi keuhko kuumeen molempiin keuhkoihin viikko sairaalassa tipassa.sieltä kun pääsin pois lääkäri kysy että meinaatko tupakiks laittaa heti.sanoin että ilman muuta perkele tohtori vaan totesi että hän olisi sitä mieltä että pikku tauko vois tehdä hyvää.ei ollu puhtaat keuhkot.minä sanoin eukolle että ei vedetä enää ollenkaan perkele antaa olla. kavarit sano että en pysty lopettaa nyt olen 8kk ollu lakossa toivottavasti pitää.jos niillä rahoilla mitä olis röökiin menny sais jotain offi herkkuja.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
juu kyl asiaa puhelee lepa,hieno homma et olet pysyny siit paskasta erossa! täs päiväsel mietiskelin samoja juttuja..paljonko oikeesti menee rahaa kessutteluun.. en edes ajatellu koskaan moisia,mut ny ku ajattelen on se aika karheeta..aski maksaa 6.60e hallille jos jäin meni helposti sen pari askii,kaivuuhommis ei riittäny.ny oon ollu 12pvää ilman ja savuketeollisuudelle on jääny tilittämättä vapaaehtoista sen 151.2 eugeenia...ihan käsittämätöntä...kuukaudes se tekee liki neljäsataa..vois tosiaan saada jotain offia niil savuista jääneil kassavarannoil...paljoo tarviis lisää kuukaudes,ni makselis jo jonki kokost osaketta..itel menee pikkase yli nelkun,eli alkaa olla aika halpaa asumista,ku siirrän savuttomuuden suoraan asuntolainaan ![]() ![]() ![]() kaikenlaist tuuninkiosaa saa jo ihmiseenki tänä päivänä vaihdeltuu,mut ei keuhkoja... Tsemppiä täältäkin yrittäville!!! Sen sanon et korvien välist se on paras aloittaa,alkaa systemaattisesti tekeen esityötä lopettamiselle..joka kerta ku laittaa palaan,ajattelee mielessään mitä tuhoo se sinus tekee jne..kyl se sielt tulee se päivä ku et sit joku kerta laitakkaan palaan..yllätät jopa itses.. Kyl mä olin jo aikani tehny em.esityötä,tää oli hieno paikka toteuttaa asia ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Loistavaa, jatka samaan malliin! Ja mikset jatkaisi, nythän ne pahimmat päivät on jo ohi ja raittiiseen ilmaan alkaa tottua.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ihan totta ja kiitos samoin sinulle myös!!! Jos ottais parisataa tonttuu lainaa ja lopettais pelleilemisen...laittais sellase hilloGEEN kerralla ![]() ![]() ![]() saahan sitä haaveilla,mut olis se ihan hiton mageeta..jostain täält joku heitti linkin uuteen porttaali GEEHEN..no siihe ei viel noil pennosil tehdastekosena pääsis,mut palasista kasattuna kyl hianosti ![]() ![]() ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin Flekti irti | Jarnoh | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.11.2010 20:13 |
Rockyn laatikko irti | Rokijaska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 25.01.2009 20:27 |
hj:n kori irti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.09.2007 09:07 | |
Vaiheloota irti | juza | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.05.2006 22:03 |
Kaikki irti | SamppaFIN | Jokes | 0 | 30.01.2003 01:25 |