![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() cumminssi ilmeisesti tuon verran. ilman turboo ja mittää. painaako nissanin kone muka nuin paljo?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo se 4.2l antaa tommosen lukeman kuulemma. Varmistanut en ole mistään vielä, mutta tälläisen tiedon joskus googlettelin.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Cumminssistakin montaa versiota mutta niiden oman korjaamomanuaalin mukaan 6BT paino olis seuraava.
410-440kg with standard accessories. Luulis siinä sillon olevan turbo ja laturi. Tämä siis 12v mekaanisella pumpulla uudemmista ISB vehkeistä ei tietoa. Karkaa vähän toki otsikosta |
#4
|
||||
|
||||
![]()
1100lbs dry http://cumminshub.com/12v.html eli 499kg
no jokaista tätä seuraavaa varmasti kiinnostaa sen verran tällänen projekti ettei haittaa jos hetkeksi hairahtuu ![]() mahtava tatsuni ois kyllä ![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Väliaikatietoa Trafista
Sähköpostiin saatu vastaus Kärkkäiseltä Trafista:
Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuo vääntömomenttirajoituksen poisto kuulostaisi todelliselta järjen riemuvoitolta tässä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vois kerrankin yllättyä positiivisesti, jos näin kävis.
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Positiivista olisi tuo vääntömomenttirajoituksen poisto.
Mitä sitten tarkoittaa nämä "joitain muokkauksia" muuten, uskaltaako/ pystyykö kertoa vielä? Koskeeko rengasasioita, rakennemuutoksia yms., vai mihin liittyvää?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Kuulostaa kevyeltä...Lainaus:
pakosarja, - turbo, ja -pakosaapas noin 40 kg. Noita Töyotan koneita on tullut käpälöityä enenmmän, ja esim. toyota hj-61 12ht kone painaa kuulemman reilu 400 kg, ja tuo 6bt cummitus painaa noin puolet enemmän. Siis minä epäilen vahvasti tuota 410-440 kg painoa..... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Itse suunnitellu joskus samaa, laillisuus on vaan aina tyrmänny idean ja se on jääny ajatus asteelle. Jos tuon kohta kuitenkin saa tehdä laillisesti, ni eiku tekemään vaan! Onko siinä mitää järkee, en tiä kannattaako sitä edes siltä kantilta miettii?
![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=2CwYKIl_ur4 https://www.youtube.com/watch?v=-n8KE2Gh0L8 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
12H-T 362 kg Toyotan leimaaman paperin mukaan.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Muuttuuko moottoreissa vertailukohdat vai mennäänkö niiden osalta kuten ennenkin käyttäen mallisarjan tehokkainta/painavina?
Muilla foorumeilla vastaan tuli huhu jonka mukaan vertailumoottorina käytettäisiin sitä joka kyseiseen yksilöön on tehtaalla asennettu.
__________________
And under the light of the Sun I shall slay Giants. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Ainahan niitä huhuja ja tulkintoja on. Ootellaan sitä virallista tietoa ni ei tarvi arpoa ja vääntää.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
korit/rungot jos on samoja niin luulis alustan päivittämällä vastaavaksi myös pystyvän vertailu moottorin ottamaan painavimman ja tehokkaimman mukaan
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |