Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.07.2015, 22:25
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säkkijänis Näytä viesti
Vastaantulevat autoilijat, jotka räpsäyttää pitkät päälle ennen ku autot menny toisistaan ohi. Varsinkin kaikki lisävalopellet, ne on pahimpia.
On kyllä helvetin ärsyttävää. Jotku ihan ammattikuskitkin harrastaa tota, että ihan siinä viimesellä 10 metrillä tärähtää pitkät päälle. Tuntuu silmissä tosi kivalta ku ne lisä-xenonien syttymisvalokaaret näkyy näkökentässä vaikka katse onkin suunnattu vastaantulijan valoista sivuun

__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
  #2  
Vanha 22.07.2015, 23:51
Lclassic Lclassic ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.05.15
Sijainti: pöytyä
Viestit: 76
Perusasetus

Tää nyky ajan villitys kierrättäminen. Mitäköhän sitä päivisin muuta tekisi kun erottelisi lasit, metallit, bio, kartonki ja kaikki muut paskat. Jengi vauhkoo tota hommaa ihan innoissaan ja sit ollaan naama norsunvitulla ku mä kaadan kaiken samaan purkkiin ilman lisäkuluja.
  #3  
Vanha 23.07.2015, 07:30
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lclassic Näytä viesti
Tää nyky ajan villitys kierrättäminen. Mitäköhän sitä päivisin muuta tekisi kun erottelisi lasit, metallit, bio, kartonki ja kaikki muut paskat. Jengi vauhkoo tota hommaa ihan innoissaan ja sit ollaan naama norsunvitulla ku mä kaadan kaiken samaan purkkiin ilman lisäkuluja.
Mummot ja puunhalaajat pesee onnessaan lasipurkkeja kierrätykseen ja kuitenkin kaikki kipataan penkantäytteeksi näin ihan naapurikaupungissa koska joku välkky heittää sen porsliiniastian lasina ja se erä oli sitten siinä.

Sama jäteautohan ne pytyt tyhjentää meidänkin korttelissa ja ihmisillä hyvä omatunto "kierrättämisestä" itse laitan lasit ja muut sekajätteeksi lehdet pahvit ja metallit omaan kierrätyspisteeseen jos niitä on enempi kerääntynyt ja jos ei niin menee sekajätteen sekaan yhtä peltipurkkia viitsi ulkoiluttaa yksistään.
  #4  
Vanha 23.07.2015, 13:48
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Mutsi soitti että kaksi alle 10v poikaa oli käyny pihassa hakkaamassa vasaralla autojen ikkunoita paskaksi ja repimässä postilaatikoissa olleet kirjeet palasiksi.
  #5  
Vanha 23.07.2015, 22:03
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Mutsi soitti että kaksi alle 10v poikaa oli käyny pihassa hakkaamassa vasaralla autojen ikkunoita paskaksi ja repimässä postilaatikoissa olleet kirjeet palasiksi.
Kävin vanhempien luona katsomassa tilanteen. Ilmeisesti pojat on ensiksi repineet naapurin postilaatikon kirjeet. Sitten menneet autotalliin ( ei tietystikkään lukossa kun ollaan maalla ) ja ottaneet sieltä vasaran. Sitten on lyöty tallissa sisällä olleen minun omistaman -65 A- Kadetin oikean puolen lasit paskaksi, sitten pihalla isän volvon ja veljen kuplavolkkarin tuulilasit. Sitten pojat ovat menneet talliin ja keränneet työkaluja reppuun kunnes ovat huomanneet Äitini lähestyvän ja lähteneet pakoon, reppu jäi autotallin lattialle.

Noista kavereista tulee varmaan isoina tämän yhteiskunnan tukipilareita.
  #6  
Vanha 23.07.2015, 22:44
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

Ositus.

Kaikki oli jo jokseekin kunnossa, niin sitten piti exän alkaa kitisemään mun myymän tavaran arvosta ja haarukoista, jotka mulle on kuulemma tulleet..
Ei helevetti sentään.. Ei tiedä itkiskö vai naurasko.. Tai kyllä mä tiedän.

Nyt on vituttanu jo vuorokauden verran ihan tarpeeksi.
Eikö perkele miljoonaomaisuus ihmiselle riitä?!? Pitää helevetti maksattaa mulla elatusmaksuja niin että selekänahka vuotaa verta ja sitten alkaa kitisemään jostain vitun satasten myyntivoitosta ja vanhoista haarukoista. Minkähän vitun takia tuosta erosin?!? Luonnevika? Jep.. Ja ihan pahinta laatua.

Nyt lähetään sitten tappeleen oikeen verisesti.. eN PERKELE ALA ENÄÄ ANTAMAAN YHTÄÄN JÄLKEEN MISTÄÄN.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
  #7  
Vanha 23.07.2015, 23:57
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Ensimmäisestä kerrasta sen oppii....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Ositus.

Kaikki oli jo jokseekin kunnossa, niin sitten piti exän alkaa kitisemään mun myymän tavaran arvosta ja haarukoista, jotka mulle on kuulemma tulleet..
Ei helevetti sentään.. Ei tiedä itkiskö vai naurasko.. Tai kyllä mä tiedän.

Nyt on vituttanu jo vuorokauden verran ihan tarpeeksi.
Eikö perkele miljoonaomaisuus ihmiselle riitä?!? Pitää helevetti maksattaa mulla elatusmaksuja niin että selekänahka vuotaa verta ja sitten alkaa kitisemään jostain vitun satasten myyntivoitosta ja vanhoista haarukoista. Minkähän vitun takia tuosta erosin?!? Luonnevika? Jep.. Ja ihan pahinta laatua.

Nyt lähetään sitten tappeleen oikeen verisesti.. eN PERKELE ALA ENÄÄ ANTAMAAN YHTÄÄN JÄLKEEN MISTÄÄN.
Seuraavalla kerralla on jo mitä luultavimmin avioehto.
Tässäkin tapauksessa olisi kannattanut tehdä ositus tupla paperille ja todistajilla. Siinä vaiheessa kun oli sopu ja puhevälit. Ei olisi niin paljon epäselviä asioita jälkeenpäin.
Silti laiha sopu on aina parempi kuin muheva riita.
Tosta tykillä ampumisesta hyötyy vain laikimiehet.
Toivottavasti saatte sovittua asiat sulassa sovussa.
Eli katso itseäsi sielun silmin ja mieti kuinka aikuiset käytäytyy.
Siinä vaiheessa kun näytät vihasi toista kohtaan olet varmast hävinnut pelin.

Onnea ja menestystä.
  #8  
Vanha 23.07.2015, 19:01
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säkkijänis Näytä viesti
Vastaantulevat autoilijat, jotka räpsäyttää pitkät päälle ennen ku autot menny toisistaan ohi. Varsinkin kaikki lisävalopellet, ne on pahimpia.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
On kyllä helvetin ärsyttävää. Jotku ihan ammattikuskitkin harrastaa tota, että ihan siinä viimesellä 10 metrillä tärähtää pitkät päälle. Tuntuu silmissä tosi kivalta ku ne lisä-xenonien syttymisvalokaaret näkyy näkökentässä vaikka katse onkin suunnattu vastaantulijan valoista sivuun


Autokoulussa opetettiin yhessä vaiheessa, et paras vastaantulo ohitusnäkyvyys saadaan sillä, et 2 metriä ennen kohtaamista kytketään pitkät

Ilmeisesti joku on jossain sekoittanut sen olevan 2 sekuntia eli onko se noin 10 metriä


Joskus tehny mieli laittaa etunurkkaan valodiodi ja takanurkkaan 3x100w lisävaloa eli jos pitkät syttyy ennenkuin keulat on kohdakkain tietää vastaan tullut häikkäisseensä
Tätä ei tosin voi toteuttaa kun typerimmät ei edes tajua mitä kävi eli ne jotka pitkät liian aikaisin sytyttää ja loput on vaan niin tyhmiä, ettei tajua mitä tekevät ja ajavat vielä mettään teloen jonkun syyttömän

Kerran oli useampi idiootti samalla matkalla ja opin missä kohdassa pitkät syttyy hyvin pienellä liikkeellä ja viiveellä, makselimpahan takaisin, kun puskurissa kuskin puolella ollut lisäri vielä mukavasti osoitti suoraan vastaan tulevan ikkunaan
seuraavana päivänä huollossa se valo tosin kyllä korjattiin
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #9  
Vanha 23.07.2015, 19:45
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Ilmeisesti joku on jossain sekoittanut sen olevan 2 sekuntia eli onko se noin 10 metriä

Onhan se kun ajaa vajaata kahtakymppiä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä naurattaa!!! Häänrik Chit-Chat 475 18.04.2026 08:19
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 11:28 (GMT +2).