![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tää nyky ajan villitys kierrättäminen. Mitäköhän sitä päivisin muuta tekisi kun erottelisi lasit, metallit, bio, kartonki ja kaikki muut paskat. Jengi vauhkoo tota hommaa ihan innoissaan ja sit ollaan naama norsunvitulla ku mä kaadan kaiken samaan purkkiin ilman lisäkuluja.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sama jäteautohan ne pytyt tyhjentää meidänkin korttelissa ja ihmisillä hyvä omatunto "kierrättämisestä" itse laitan lasit ja muut sekajätteeksi lehdet pahvit ja metallit omaan kierrätyspisteeseen jos niitä on enempi kerääntynyt ja jos ei niin menee sekajätteen sekaan yhtä peltipurkkia viitsi ulkoiluttaa yksistään. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mutsi soitti että kaksi alle 10v poikaa oli käyny pihassa hakkaamassa vasaralla autojen ikkunoita paskaksi ja repimässä postilaatikoissa olleet kirjeet palasiksi.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Noista kavereista tulee varmaan isoina tämän yhteiskunnan tukipilareita. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ositus.
Kaikki oli jo jokseekin kunnossa, niin sitten piti exän alkaa kitisemään mun myymän tavaran arvosta ja haarukoista, jotka mulle on kuulemma tulleet.. ![]() ![]() ![]() Ei helevetti sentään.. Ei tiedä itkiskö vai naurasko.. Tai kyllä mä tiedän.Nyt on vituttanu jo vuorokauden verran ihan tarpeeksi. Eikö perkele miljoonaomaisuus ihmiselle riitä?!? Pitää helevetti maksattaa mulla elatusmaksuja niin että selekänahka vuotaa verta ja sitten alkaa kitisemään jostain vitun satasten myyntivoitosta ja vanhoista haarukoista. Minkähän vitun takia tuosta erosin?!? Luonnevika? Jep.. Ja ihan pahinta laatua. Nyt lähetään sitten tappeleen oikeen verisesti.. eN PERKELE ALA ENÄÄ ANTAMAAN YHTÄÄN JÄLKEEN MISTÄÄN.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#7
|
|||
|
|||
Ensimmäisestä kerrasta sen oppii....Lainaus:
Tässäkin tapauksessa olisi kannattanut tehdä ositus tupla paperille ja todistajilla. Siinä vaiheessa kun oli sopu ja puhevälit. Ei olisi niin paljon epäselviä asioita jälkeenpäin. Silti laiha sopu on aina parempi kuin muheva riita. Tosta tykillä ampumisesta hyötyy vain laikimiehet. Toivottavasti saatte sovittua asiat sulassa sovussa. Eli katso itseäsi sielun silmin ja mieti kuinka aikuiset käytäytyy. Siinä vaiheessa kun näytät vihasi toista kohtaan olet varmast hävinnut pelin. Onnea ja menestystä. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lainaus:
Autokoulussa opetettiin yhessä vaiheessa, et paras vastaantulo ohitusnäkyvyys saadaan sillä, et 2 metriä ennen kohtaamista kytketään pitkät Ilmeisesti joku on jossain sekoittanut sen olevan 2 sekuntia eli onko se noin 10 metriä Joskus tehny mieli laittaa etunurkkaan valodiodi ja takanurkkaan 3x100w lisävaloa eli jos pitkät syttyy ennenkuin keulat on kohdakkain tietää vastaan tullut häikkäisseensä ![]() Tätä ei tosin voi toteuttaa kun typerimmät ei edes tajua mitä kävi eli ne jotka pitkät liian aikaisin sytyttää ja loput on vaan niin tyhmiä, ettei tajua mitä tekevät ja ajavat vielä mettään teloen jonkun syyttömän ![]() Kerran oli useampi idiootti samalla matkalla ja opin missä kohdassa pitkät syttyy hyvin pienellä liikkeellä ja viiveellä, makselimpahan takaisin, kun puskurissa kuskin puolella ollut lisäri vielä mukavasti osoitti suoraan vastaan tulevan ikkunaan ![]() seuraavana päivänä huollossa se valo tosin kyllä korjattiin
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onhan se kun ajaa vajaata kahtakymppiä.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä naurattaa!!! | Häänrik | Chit-Chat | 475 | 18.04.2026 08:19 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 | mäksä | Chit-Chat | 1587 | 01.01.2015 06:27 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |