Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 23.06.2015, 05:18
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Minkä verran saa olla koko eroa ennenkuin se alkaa vaikuttamaan joka päiväisessä ajossa sellaisessa nelivedossa jossa on jokin muu kytkentä kuin kova tai tasauspyörästö


(V*ttu, et tuntuu taas tyhmältä kysellä kunnei jaksa muistaa oikeita nimiä asioille )
Eli niinku visco-jakiksellisessa tms? Ei kait sille mitään varsinaista rajaa ole, jakolaatikko vaan kuumuu sitä enempi, mitä enemmän kokoeroa on. Joku tollanen parin millin heitto on vähä sama kun ajelis vaan mutkasta tietä tai kääntyilis paljon kaupunkialueella.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään korkeuden säätö / ilmajousitus setti laatua O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.04.2014 10:05
Myyty Turvavyön korkeuden säädin lapsikoroketta varten Kaitsu67 O/M/V Muut 5 25.09.2012 08:47
Valojen korkeuden säätö? BJ-40/76 Tekniikka & Jutustelu 18 26.10.2011 19:08
korkeuden muutos jälkikäteen? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2009 21:12
Vanteen leveyden vaikutus renkaan halkaisijaan? Arska Tekniikka & Jutustelu 4 30.07.2008 23:14


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).