![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kuinkahan vanhaan pitää mennä että on kärjet. Itellä oli vissiin -83 ja kärjetön sytkä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli -82 ja siinä oli kärjet sytytyksessä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos aletaan puhumaan koko moottorin vaihdosta niin minun mielestä se ei o enää sama asia.Näitähän on mihin on rakennettu esim. 1000cc kyykkypyörän kone jne. Mullakin on 150cc 4T kiinan nelarilla varustettu PV mutta kyllä semmonen alkuperäsellä viritetyllä moottorilla oleva "Pekkalan Veikko" saa herkistymään
![]() ![]() Mopoikäsenä n.20v sitten mulla oli '91 50cc läppiksellä ja välillä 60cc pytty,välityksillä huiput tais olla jossain 80km/h. Tossa videota jonka kuvasin silloi ku se 150cc pv oli vielä kaverin (joka videolla ajaa)Nyt siinä on edessä 15 ja takana 28 piikkiset rattaat ja korotettu n. 20cm,ihan tappolaitehan se vieläkin on.. https://youtu.be/uOmaWq25-WI
|
|||
|
|||
![]()
Malossi on viilaamattomana tehokkaampi kuin läppäpytty, mutta huuhtelut virtaa huonommin kuin p+ ja sen takia p+ on parempi aihio .
Kyllähän nuo tehokkaimmat pv:t on power plus sylinterisiä, eli "80" valurauta läppäpytty joka viilattu oikein ja läppäkanava tukittu. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Oi niitä aikoja!
Mulla oli aikoinaan PV johon hommasin kaverilta 80cc läppäpyttyn, joka porattu niin isoksi kuin pysty ja siinä oli jonku piikkisen crossin läpät ja kanavat viilattu sopiviksi ![]() Eturatas oli isompi ja vakioputki, jossa äänenvaimentimen ulostuloputki oli isompi niin velipojan auton mittarilla 125km/h, ihan hullua tälleen jälkeenpäin ajatellen!! |
|
||||
|
||||
![]()
mullaki oli vielä 25 vuotiaana pv. 80 kamoilla tietenkin. kyllä oli kiva rakennella ku oli rahaa hiukka eri tavalla ku mopo ikäsenä
![]() mutta voi helvetti sen kinderin kanssa 80 vauhti tuntu jo niin rajulta et huhu ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()