Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.06.2015, 15:07
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

mul on husqvarnan pikku siimaleikkuri polttomoottorilla..vaik husku onkin mieluisa merkki mulle,en kyl ole tähän tyytyväinen..vähän samoilla linjoilla ku sulla..just ku saa nakattua valjaskoukkuun kii,ni hiljenee..on käyny huollossaki,muttei toivottua vaikutusta,,tyhjäkäyntipuolen ruuvista taitaa olla kohta kierteet mennyttä,ku niin tiuhaan saa säätää..pikkasen ku jättää ryypyn pääl,ni pysyy joten kuten käynnis.ottaa tosiaan toisinaan tolkusti pattiin..
Itse katselisin vaik vähän käytettyä raivaus sahaa..oli vuosikaudet huskun raivuri,jonka käytettynä itsekin ostin..joku aivopieru sai antaan sen kaverille ja ostaan ton ku oli nii kätevän kokone ja painone..ei hyvä..

Vastaa lainaten
Vanha 08.06.2015, 21:46
Easy Rider Easy Rider ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 29.10.14
Sijainti: Espoo, Suomi
Perusasetus

Pista kalavot uusiks ja koeta taas. Halapa arpa jos kone muuton hyvä.
Vastaa lainaten
Vanha 08.06.2015, 22:47
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

en tie,ku uutena mä ainaki tän ostin ja kolmannella käyttökerralla alko koiriin..Avrolla voisii mennäkkii ja alkaa toimiin tolla..
Vastaa lainaten
Vanha 09.06.2015, 06:00
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Kaipa tuo olis korjattavissa kun runko ja muut vermeet on ehjiä. Nyppii vaan jo ajatuskin noiden pikkupäristimien ruuvaamisesta... varsinkin kun se varsinainen vika on yleensä semmoinen "se vaan rupes toimimaan" tai "ei mikään auta".

Ainahan sitä tahtoo perustella uuden lelun hankintaa jollain, sekin vielä että vähän isompi tankki sais olla kuin tuossa nykyisessä Partner-laitoksessa.

Paikallinen kauppias kyllä noita Husseja ja Tilhejä möis, ehkä se on käytävä siellä puntaroimassa tilanne. Ostaisko tohon vanhaan jotain osaa vai...vai...
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
Vanha 09.06.2015, 07:05
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Perusasetus

Mulla on kiinteistöhuollon käytössä Oleo-Macin polttomoottori raivuri ja sillä on koko ikä vaan siimattu, 6-7 vuotta. On käytännössä ns. halpismalli mutta koskaan ei ole ollu mitään ongelmia. Joka vuosi lähteny käymään ja pärissy kesän. Valjaatkin on ihan ok. Stihlimies olen henkee ja vereen mut tästä täytyy antaa kiitettävä arvosana.

Viimeksi muokannut farmforest : 09.06.2015 07:09
Vastaa lainaten
Vanha 09.06.2015, 21:55
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmforest Näytä viesti
Mulla on kiinteistöhuollon käytössä Oleo-Macin polttomoottori raivuri ja sillä on koko ikä vaan siimattu, 6-7 vuotta. On käytännössä ns. halpismalli mutta koskaan ei ole ollu mitään ongelmia. Joka vuosi lähteny käymään ja pärissy kesän. Valjaatkin on ihan ok. Stihlimies olen henkee ja vereen mut tästä täytyy antaa kiitettävä arvosana.
mulla muuten sama homma mutta koneena vielä edullisempi glans power ostin alkujaan yhteen urakkaan jonka jälkeen ajattelin hylkääväni/luulin että varmasti hajoaa siinä, mutta aivan loisto peli, ei edes tulppaa ole tullut vaihdettua 6 vuoteen, aina talven jälkeen pärähtää tulille, siimaa menee kesässä rapiat satakunta metriä. valjaat tosin huskun parhaimmat, kiinanpojan tekeleet muistutti lähinnä rintaliivejä

seuraava kone on kyllä 4-tahti, voi tankata leikkurin kanssa samaa.

makitan 36v akku kone oli koekäytössä, mutta ei vakuuttanut siimaamiseen,liian vähän kierroksia, kolmioterällä meni ihan ok ja akkukin kesti yllättävän kauan.
Vanha 09.06.2015, 22:11
mp mp ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Rimito
Perusasetus

Ostin abaut 5 vuotta sitten jonseredin ja myyjä sai myytyä paksumpiputkisen ns.metsämallin mulle.ne mukavuusvaljaat on tosi hyvät ja kone toimii ja käynnistyy hyvin,aina käyttänyt pienkone bensaa niin ei haisekkaan.
Mutta,mutta tossa metsämallissa toi putki on noin 10cm lyhyempi tota ohkasenpaa mallia ja siimatessa siimapää on liian pystyssä tai kädet liian lyhyet kun joutuu roikuttamaan konetta ihan alhaalla.
Ite olen 180 pitkä ja ajattelisin että toi mettä malli on max.165 pitkälle tehty.
Eli katso että putki ei ole liika lyhyt,vesakkoon toi on ihan ok mutta melkein tarttis ostaa laitumien siimaamiseen toi ohuempiputkinen kun se vanhakin oli semmonen ja silt osin kätevämpi.
Eik toi husse ja jonseredi oo sama kone?
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Myydään husgvarna saha ja raivuri... Ripe24 O/M/V Muut 2 20.03.2014 07:58
Renkaista mielipiteitä? Eräjore Tekniikka & Jutustelu 5 16.09.2013 13:32
kipinä mielipiteitä? aslakki Tekniikka & Jutustelu 5 21.08.2011 10:54
Ostetaan Mielipiteitä renkaasta Rekisteröimätön O/M/V Renkaat ja vanteet 1 06.04.2009 12:17
mielipiteitä cuulerista jv Tekniikka & Jutustelu 5 21.10.2008 05:24

Sivu luotu: 11:25 (GMT +2).