![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Laipassa on o-rengas ja tuon laipan takana on tehostajan paine, eli ihan mikä tahansa turaus ei välttämättä pidä. On mulla tuostakin välistä vuotanut, oli o-rengas ehkä aikaisemmassa remontissa jo vähän vioittunut. Varmista vielä kerran ettei tuo simpukan kannen tiiviste vuoda, sekin on mulla vuotanut jopa ihan omia aikojaan. Ja tosiaan olen vaan noita vanhempia malleja korjaillut vaihtelevalla menestyksellä, mutta sama firma on ne tehnyt ja osien sijoittelu sama..
__________________
Harbor Cruisers |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Juuh,
ei vuoda siitä päältä vaan just tuolta ton laipan juuresta. Tuli tehtyä tollanen "Land Rover special tool" ja ... ...sittenhän se oli jo kohta kädessä.Pieni mahdollisuus on että palstalaisella olisi huoltosarja josta sais ton neliskanttisen tiivisterenkaan ja ton sais viikonloppuna takaisin kasaan....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 06.06.2015 13:54 |
|
#3
|
|||
|
|||
classic rangen tehostin.
Löytyyköhän classic rangen tehostajaan korjausmanuaalia? Itellä on keskiasennossa jonkun verran väljää ja tämä aiheuttaa välillä harmittavaa voblaamista suoraan ajettaessa, olis kiva hommata laakerit ja tiivisteet ni sais entrattua ton vanhan tiukaksi. päällä olevaa ruuvia en uskalla alkaa kiristeleen kun menee äkkiseltään tosi väljäks tehostin jos hakee kireyttä pelkästään siitä. vai onko joku kiristellyt siitä?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.landroverweb.com/Pdf-file...l_steering.pdf EDIT: siis tää ei ollu tehostimen pumppuun kyl jos sitä tarkoitit...
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 06.06.2015 14:27 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kannattaa tarkistaa kans panhardin pultit ettei oo löysällä/puslat kuluneet, sekin aiheuttaa voblaamista....
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Panhardi ja jakarit puslitettu. Etupäässä ei ole väljää kun hiukan "toimintavälystä" olkatapeissa. Täytyy kai kokeilla vähän kiristää siitä päällä olevasta ruuvista. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onko näis tehostajamalleis enää ohjauksen vaimenninta?vanhois sen tehottomuus aiheutti em voblaamista.
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. | hoojii | Chit-Chat | 7 | 28.05.2011 21:46 |