![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Nuo on kyllä -50 ja -51 Tuossa kärryn takana: ![]() Itse topikin Lantikasta: Otappa yhteiskuva Okkelin kanssa? Noita muttereita näyttää olevan ainakin kolmea eri paksuutta. Minullakin on kahdessa eri vannesarjassa kummatkin erilaisia. Toiseen piti sorvarilla teettää pari mutteria kun ei niitä tuntunut saavan mistään.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Papereita kumpaankaan ei ollu,vaaleemman ostin pallarin pauli vainaalta ja tummemman kuivaniemest entiseltä minkkitarhurilta.pauli kerto vaaleemman olleen -49 ja tarhuri toisen -48.Varmasti olet selvittäny alkuperävuodet luotettavammista lähteistä.Siellähän oli muistaakseni enemmänkin saman ikäkategorian lantikkaa tontilla..sen muistan et joessa ajettiin jonku matkaa saareen..
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Vastasin privalla
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuossa kapeammassa on ainakin tasainen aluslevy lisäksi vannetta vasten. ![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuo oikeanpuolimmainen näyttäisi olevan juuri sopiva. Sain sorvattua sellaisista pitkistä kartiomuttereista tuonnäköiset.
Huomenna täytyis käydä koittaan leimalle! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
...TTU! Olin lähdössä konttorille, niin jarrut tuntui tosi tehottomilta ja poljin jäykältä, aivan kuin tehostin olis pelistä pois! Letkuun puhaltelu/imu paljastikin että kalvo varmaan paskana. Mikä mäihä, ikinä ei ole mistään autosta moinen hajonnu ja jus kun pitäis konttorille mennä... Jouduin perumaan ajan ja täytyy jostain metsästellä tehostin?
Mikä pahinta kun syksyllä laitoin paaliin 2 kpl sellaisia autoja joista se osa olis käyny ![]() Mietin vielä pitäiskö tehostin ottaa talteen, mutta eihän se koskaan hajoa... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No nyt on tehostinkin korjattu ja LEIMA saatu kaikille muutoksille. Eiköhän tällä huollolla mennä toiset 50 vuotta
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsu pajero 2.3td -84, uusi elämä | simu_l | Maasturiprojektit | 0 | 14.06.2011 19:38 |
Öljysäiliölle uusi elämä | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 26 | 19.05.2009 21:50 |
Elämä | Offipiru | Chit-Chat | 0 | 03.02.2009 02:15 |
CD-Rom asemalle uusi elämä | MäIte | Hardware | 0 | 25.04.2002 17:58 |