![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ja tulpiksi ei kannata laittaa sitten muita kuin Championit. En tiedä onko tossa pienemmässä koneessa sama kuin isommassa (mulla oli akoinaan 175hp V6), pienillä kierroksilla pakokaasu ohjataan rikin yläosassa olevista rei'istä pihalle ja vasta kovemmalla kaasulla "pakoputkeen" sieltä potkurin läpi. Jos kone on väärällä korkeudella niin, että noi pienetkin reiät on veden alla kun vene on paikallaan, niin vaikuttaa tyhjäkäyntiin ja saattoi stumpata koko koneen jos pakitti tyhjäkäynnillä tai pienellä kaasulla.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on ollut vastaava laite , samoilla rykimisillä varustettuna !
Mulla oli kannentiiviste menny , isoilla kierroksilla hyrräs moitteetta ...mutta tyhjäkäynnilla / vetonopeudella ei käyny kunnolla ... toki ei käy muutenkaan pikkukierroksilla ku tukehtuu omaan öljyynsä . Kannentiiviste / muut varaosat löytyy helposti ku ottaa valm.numeron mukaansa ...mulla ei ollu ![]() Voi toki olla tuo cdi-boxikin ...toivottavasti ei ole ( pirun kallis ,verrattuna kannentiivisteeseen) |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Samalla tavalla oireilevaa pienempää Evikkaa on tullut korjattua. Siinä oli puolan eristeessä halkeama, mistä sen sylinterin kipinä oikaisi magneeton runkoon. Terävää pätkintää pienillä kierroksilla ja ajoittaista yhdellä käymistä.
Jos on puolavika, kannattaa vaihtaa kaikki samalla, koska sama vika tulee sitten kohta muihinkin. Nimim. "kesän jälkeen vaihtaa sen toisenkin puolan" ![]() ![]()
__________________
Jukka |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onhan kaasarit putsattu ja kaikki reijät auki? Hyvinkin kummallisia käyntioireita voi tulla jos on sattunut jäämään syksyllä tavan bensat kaasareihin.
__________________
J E E P just empty every pocket |
#5
|
|||
|
|||
![]()
löytyis käyttämätön sytkäboksi.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
katotaas tota syttyboxihommaa jahka tulis osat ja pääsis kokeilee.Tässä koneessahan pa-pumppu saa pulssin ylemmästä pytystä.Yksi villi veikkaus oli että kalvot vuotaa ja tätä kautta saa liikaa soppaa ja jää kosteaksi sekä pätkii.Puhaltelemalla en tosin saanut selvää vuotoa paikallistettua mutta tilatuissa osissa kalvotkin löytyy kuin myös kaasarin huoltosarja.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Hyvä kysymys... siis jos on tuo 20-35 hv n.v-80
Muistaakseni 521cc?
Minulla pikkasen kokemusta k.o koneesta, ja jos on "kärettömällä" sytytyksellä, niin siellä kopan alla on tupakkiaskia pienempi? boxi, minne menee monta, yli neljä johtoa... Ja "pari" konetta olen käyttänyt "tynnyrissä" ja ne kaikki räkii/sukkaa/potkii... vaikka perälaudassa toimi ok. Toki, jos tulpat alkaa näyttää/tuntua/sairastaa, niin jossain vikaa. -siis vähintään - 98-bensaa tankkiin... ja laadukasta marine öljyä siiis 30-40v vanha kone ei käy/toimi kuten uudet |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Yamaha 140 AETO perämoottorin kytkentäkaavio! | BJ-40/76 | Chit-Chat | 1 | 29.07.2014 21:12 |
Myyty Perämoottorin tankki! | misku | O/M/V Muut | 0 | 27.11.2013 14:53 |
Tunteeko kukaan (perämoottorin) CDI sytytyksen sielunelämää? | jnu | Chit-Chat | 0 | 13.07.2011 14:45 |
Ostetaan Nissan perämoottorin kaasukahva | MikkoS | O/M/V Muut | 0 | 03.07.2010 07:46 |
tollolle apuja | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.12.2007 18:32 |