![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mistäs lähtisitte etsimään ongelmaa kun eilen SJ413:n meno alkoi piiputtaa motarilla ja yksi pytty putosi pelistä pois. Tänään vaihdoin tulpat ja toiseksi etummaisin oli toooodella kovassa karstassa mutta käynti ei helpottunut vaihtamalla. Tulppaan näyttäisi tulevan kipinä ja toisella tulpanjohdolla on koitettu. Sytytys on kärjetön. Venttiilit tuntuivat liikkuvan ihan pehmeästi kun niitä hiukan painelin ja pyörittelin. Kiitoksia etukäteen.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jakajan kannesta,tulpanjohdosta.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tulpanjohdon koitin vekslaamalla viereisen kanssa ja oireet pysyivät, pitänee hakea motonetistä kansi kun on seuraavan kerran auki.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Moro,onko kokemuksia nitro 9000 iskareista suzukissa?näyttäis olevan tarjouksessa,onko liian stydejä?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nii,ja tulppa voi olla pimee,antaa kipinän kun on"vapaana"mutta ei paineen alla.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Mitä maksaa iskarit ja missä? Tarvis uusia itellekki.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
4x4parts,tarjouksessa 55€kpl,ovh 110€kpl,ei paljoo kannata enää ruveta miettimään jotain vaihtoehtoa,ajattelin vaa,että kun mulla on nyt uudet lehdet,ettei vaa menis liian jäykäks,tosin,luohan ne katu uskottavuutta,meni syteen tai saveen,mä haen ainakin.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Joskus muka sokeana kahlasin ne tarjoustuotteet läpi ja löysin vain johonki jenkkivermeisiin ja tojotaan. Ei auta ku ottaa silmä käteen ja kattoa uuestaan.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Millaista ruljanssia olisi odotettavissa tämän myötä? Pääseekö venttiilinvaihdolla?
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mittaa kuitenkin puristuspaineet ennen kuin alat purkamaan. Viimeksi muokannut paavojaelvis : 30.04.2015 19:33 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Joo,siis ei siel susnaa ollu ku omea,mut mulle kävis mittojen puolesta noi toiset,ehkä,olihan siin useampia pituusvaihtoehtoja,tiiä sitte,ois edulliset ja kävis mitat,ois sit jokakulmas samanlaista.
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Puristuksia löytyi 12 - 0 - 12 - 12, ei tarvitse mahdottomasti arpoa. Huomiseksi on ennusteena auringonpaistetta ja aukomista.
|
|
#14
|
|||
|
|||
pcv venttiili
Samurai-88 käy huonosti tyhjäkäyntiä lämpöisenä, imuvuotoa epäilen. Kaasarin alipaineletkut vaihdoin, ei vaikutusta. Huomasin letkuja tarkistellessani, että ilmanputsarilta venttiilikoppaan menevässä letkussa on kova imu ilmanputsarin päässä ja se tulppaamaalla tyhjäkäynti parani. Otin sitten t-haaran päässä olevan pcv venttiilin irti. Värkki helisee ravisteltaessa ja ilma menee puhaltamalla läpi ilman mitään vastusta. Manuaalin mukaan pitäisi tuntua vastusta. Onkos tuo nyt sökö ja aiheuttaa suoran imuvuodon imusarjaan?
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
Auttakaas isot pojat kertomalla että mikä se marssijärjestys nyt sitten on kun pitäisi kansi muljauttaa irti? Ensin vissiin pitäisi ottaa syyläri pois että saa remmin pois, sitten imusarja (voiko sen jättää konehuoneeseen?) ja pakopuoli pitäisi irrotella jostain kohtaa? Sitten vaan kansipultit auki ja ihastelemaan puolikuunmallisia lautasia? Imusarjan alemmat mutterit näytti olevan suhteellisen nihkeässä paikassa, jostain alakauttako niitä pitäisi nypytellä auki?
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |