Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.04.2015, 22:49
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Jos dolly on kilvissä niin saako sillä silloin kuljettaa tavaraa



Porukat leimasi dollyn tosin saksassa kulkemista varten kun siellä ne on rekisterissä ja sakko kuulemma ihan riittävä et seuraavallakin kerralla muistaa

__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.04.2015, 23:10
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Jos dolly on kilvissä niin saako sillä silloin kuljettaa tavaraa
Porukat leimasi dollyn tosin saksassa kulkemista varten kun siellä ne on rekisterissä ja sakko kuulemma ihan riittävä et seuraavallakin kerralla muistaa
Pitää sit olla normaali perävaunu, ei hinattava laite.

Saksassa dollyllä? Miks? Hiukan pitkiä matkoja hiissailla 60 km/h baanaa pitkin jotai raatoa persiissä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.04.2015, 07:54
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 608
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Jos dolly on kilvissä niin saako sillä silloin kuljettaa tavaraa
Porukat leimasi dollyn tosin saksassa kulkemista varten kun siellä ne on rekisterissä ja sakko kuulemma ihan riittävä et seuraavallakin kerralla muistaa
Kuulostaa, että Trafi on laiminlyönyt tehtävänsä. Vapaa liikkuvuus ja yhdenvertaisuus ei toteudu suomalaiselle.

Keksitään uusia sääntöjä ja asioiden monimutkaistamisia ollaan heti valmiita tekemään. Tuohan se henkilötyövuosia taloon.
Kova huoli työpaikkojen pysymisestä!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vedettävä massa versus kokonaispaino trailerissa. bluevan Chit-Chat 62 02.01.2011 14:34
defender 110 vettä perässä. Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 06.02.2009 09:32
Vettä perässä hanes Tekniikka & Jutustelu 12 16.08.2007 06:26
saako tällasta kiskoa perässä? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 15 10.06.2006 21:35
mikä susnan perässä ääntelee Tekniikka & Jutustelu 8 20.01.2004 20:29


Sivu luotu: 19:10 (GMT +2).