![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nyt olis viimein Capriisi ajokunnossa.. Viimeset hommat vaan ja auto ajoon. Pakoputkien tekoa, ym. pientä.. ![]() ![]() Niikuin arvata saattaa, ihan kakomatta motti ei pelaa. Tyhjäkäynti on nättiä, ilman ontumista tai sammahtelua, mutta kaikki ponit ei ole laitumella kun autoa alkaa kiusaamaan. Koneeseen on laitettu nokaksi Melling 22110 wg-5044, SAE duration 278int. 288exh. 050 duration 204int 214 exh. http://www.melling.com/Portals/0/Cat...cs_223-227.pdf Pelkäsin että sotkisi heti tyhjäkäynniltä lähtien TBI:n kun ei ole valmistajan mukaan "computer friendly", mutta ei. Ilmeisesti pieni overlappi auttaa asiaan. Mellingiltä ei tainnut löytyä yhtään TBI-yhteensopivaa nenää, eli eivät ole niitä siinä ympäristössä edes testanneet. Peltisarjat, jotkut vanhat halpis-sellaiset löytyy myös ja Ultimate TBI -modi on tehtynä. Konehan on pre-TBI-ajalta ja 1.94/1.50 venttiileillä, vähän vakiota paremmilla kansilla ja tasapäämännillä. Imarina on Edelin Performer, johon läppärunko on sovitelevyllä pultattu. Tein alkuperäisestä paineensäätimestä säädettävän, mutten ole vielä paineita mitannut(mittari puuttuu..) ![]() Ruiskukamppeet on 350-koneisesta vanista ja boksi on tuollainen: Eli 7747 ja joku ihme AKWN-lastu sisällä. Varmaan joku traktori-softa.. ![]() Olis ehkä viisainta vaan hommata tarvittavat vermeet itselle lastun tekoa varten, mutta olisko Rytarilla heittää mitään arvauksia(jopa lastua?) paremmasta lähtökohdasta? Jos tuon ruikun kanssa elämä käy liian vaikeaksi, niin hyllyssä on kyllä valmiina 600cfm performer ja normijakaja.. ![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Oma TBI-projekti pörähti käyntiin viime perjantaina. Ajoitusta joutui hieman tarkistamaan niin väheni imusarjaan ampuminen (tuli muuten komeet lieskat
![]() Tästä megasquirt projektista voi kiittää sitä jamppaa jolta koneen ostin ja oli vetänyt sivuleikkureilla johtosarjan poikki. Tuleepahan testattua tämäkin.
__________________
"If in doubt - flat out" ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos joku tarvii tarkempaa vikakoodien selvittelyä näiden GM-vehkeiden kanssa, niin meikän tallista löytyy Tech2 eli se merkkiliikkeiden työkalu. Näyttää toimivan ainaskin ton 1992-mallisen K1500:n kanssa hienosti.
__________________
Chevrolet K1500 Silverado A 5.7 1992 Saab 9-3 Aero A 2003 Saab 900 2.0T cabriolet A 1997 GM Tech2 (Saab, Opel, GM North America, Isuzu, Suzuki) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vikakoodi 24 ? 5.0 89vm.
Tps:n mitannu, lämpöanturinkin vaihdoin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5058 | 03.09.2025 20:22 |
Patrol kysy/vastaa | jubet | Tekniikka & Jutustelu | 1806 | 24.10.2024 21:23 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Ostettu gm tbi ruiskuun johtosarja ja imusarja. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.07.2011 10:22 |