![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No mahtava keikkahan tästä tuli vaikka aika kylmät&märät oli olosuhteet alussa. Monta uutta paikkaa nähty. Kuvia tuli otettua perinteisen vähän mutta tässä muutama... Ruokatauko suojärven lähellä. Tässäpä ei ollukkaan kuivaa polttopuuta joten tohoa peliin... Letka siellä jossain. Viimeinen leiri. Iskunvaimennus näyttäs olevan kovilla tämmösellä reissulla, ja pikku remonttiakin tuli. Xj Jeepissä näyttäs olevan ehkä kaikkien aikojen toimivin alusta vakiona, eihän tuommosen perässä pysy millään japsilla ![]() ![]() Kiitokset omasta puolesta vielä kaikille asianosaisille ja tietysti myös Leolle ja Aleksille Kostamukseen remonttiavusta ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia reissusta löytyyp Täältä
Kiitos ja anteeks, oli kyllä mahtireissu ![]() Ps. kotareita päivitelty myös
____________________________________ "Jos se on ehjä, se on minun. Jos se on rikki, se on meidän." -ISORY- Viimeksi muokannut Pöyski : 07.04.2015 16:28 |
|
||||
|
||||
![]()
Voisko reissussa olleen Läjän omistaja ottaa yhteyttä privaviestillä allekirjoittaneeseen <3
|
||||
|
||||
![]()
...pitäsköhän mun tärräyttää nuo kuvat johonkin muuhun kansioon kun huutelivat että pitäs kirjautua ennenku näkköö kuvat.. onko ongelma, täh ?
|
|||
|
|||
![]()
72 kuvaa kattelin ja hyvin nakyivat.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
hienolta reissulta näytti kuvien perusteella
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulle herjailee myös että pitäis kirjautua ? Jos saat ne johki muualle näkyviin ni hieno homma
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kevyttä asentelua | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2012 22:22 |
pääsiäisenä venäjälle 5-8.04 | synkkä | Tapahtumat | 1 | 20.03.2012 07:08 |
Pääsiäisenä safaria venäjällä 2011 | savu | Tapahtumat | 0 | 17.03.2011 23:01 |
Myydään Omin voimin liikkuva Astro | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.10.2008 11:41 |
Kevyttä offia Intiassa | Norrena | Chit-Chat | 6 | 25.02.2007 22:09 |