![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Haku loppuu 10.4.2015
050 354 9376 "what each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to equal our incomes unless we protest to the contrary" - G.S. Clason "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin." M. H. Koivisto |
|
|
||||
|
||||
|
Tuonne Airfilille on hakemus sisällä
Katsotaan nyt sitten kuis käy!
|
||||
|
||||
|
Eipä töitä irronnut vaikka edellisessä työpaikassa tuli myytyä Airfilin suodattimia eteenpäin. Pitäkää tunkkinne!
|
||||
|
||||
|
Juu ei täällä mitään töitä ole enää, viimeisimmässä työhaistattelussa fiilis oli että "tervetuloa töihin kunhan saadaan sinut valittua" ja mitään ei ole kuulunu sen jälkeen
Kaikki vaatimukset täytin ja suostuin alihintaankin nii silti.. Alan pikkuhiljaa ymmärtää alkoholisteja sun muita sossupummeja..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
työnhaku välitys
Kaskenoja Oy Hakee kesäkaudeksi työkoneiden kuljettajia niitto/vesaustöihin, Etelä- ja Länsi-Suomen alueelle. Todennäköisesti majoitus tarvittaessa talon puolesta. Jonkinlainen mahdollisuus voi olla jatkotöihin, riippuen työtilanteesta sekä kuskista. Kaskenojan kotisivuilta löytää yhteystiedot.
|
|||
|
|||
|
Jollekkin pienehköö lisä ansiota; http://www.tori.fi/lappi/Alkavien_ru...8.htm?ca=4&w=3 ... Eli Rovaniemen seudulla tälle tarve.
|
|
|
||||
|
||||
|
...
RASOR Viimeksi muokannut Mutis : 23.05.2018 22:30 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tätä muokattuna hieman, eli haussa on muutaman päivän ajan vielä työpari vesakointiin/niittoihin konekuski. Etelä- ja Länsi-Suomen alueella tapahtuva työ, kertyy kuukaudessa reipas pari sataa tuntia ja haussa laskuttamalla ajava kuski. Työtä n. 3-4kk.
|
|||
|
|||
Traktorin kuljettaja / urakoitsija
Olisi töitä tarjolla traktorin kuljettajalle tai urakoitsijalle säilörehun teon aikaan ajosilppuri ketjussa.
Jos kuljettaja löytyisi niin aina parempi, saisin omat koneet kaikki liikkeelle, työ kohteet sijaitsevat pääsääntöisesti Sotkamossa mutta on myös käytävä Valtimolla, Juukassa sekä Suomussalmella. Työ on sesonki työtä eli silloin kun sitä on niin silloin tehdään pitkää päivää oli arki tai pyhä, myös mahdollisesti Juhannuksena... Tunteja kertyy kolmen- neljän viikon jaksoon noin 200-250 tuntia työ alkaa noin kahden viikon päästä. Lisätietoja numerosta 0400 280687 / Jouni |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Töitä tarjolla | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.07.2012 07:47 |
| Offroadtarvikkeessa töitä tarjolla | TML | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 29.08.2007 20:29 |
| Tahtoo töitä! | mehtämörö | Chit-Chat | 16 | 17.02.2007 13:29 |
| töitä putkimiehelle | junnu78 | Chit-Chat | 2 | 23.01.2007 22:53 |
| Töitä tarjolla | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.03.2006 06:52 |