![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Melkein jo kotona, trippiin pyörähti kilometrejä about 1000 josta n. 700km venäjän laatuteitä ![]() Lupaan että ainakaa minä en pura kuvia kamerasta vielä tänään... So tired , ZzzzZzzzzZzzz...
|
|||
|
|||
![]()
Sitten sulla on pyöriny jeepissä renkaat 100 km verran tyhjää... meillä rymyn hodariin tuli venäjän kilometrejä aika tasan tarkkaan 600 km.Kiitokset kaikille mukavasta matkaseurasta!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Naisen logiikalla tällä farmarivolvolla ajellessa renkaat joutu pyörimää pirun paljon enemmän että kesti isompien perässä. Suattas se rippi kuulemma vähä valehellakkii...
|
|||
|
|||
![]() Pääsiäinen
Kiitoksia järjestäneille hyvästä reissusta,tämmöisiä enempi.., niin lähtijöitä luulisi olevan/tulevan mukaan jatkossakin +++++
|
|
||||
|
||||
![]()
Delisan väki myös kiittää matkakumppaneita ja järjestäjiä hyvästä seurasta.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kevyttä asentelua | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2012 22:22 |
pääsiäisenä venäjälle 5-8.04 | synkkä | Tapahtumat | 1 | 20.03.2012 07:08 |
Pääsiäisenä safaria venäjällä 2011 | savu | Tapahtumat | 0 | 17.03.2011 23:01 |
Myydään Omin voimin liikkuva Astro | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.10.2008 11:41 |
Kevyttä offia Intiassa | Norrena | Chit-Chat | 6 | 25.02.2007 22:09 |