![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eipä sitä kauheesti uskaltanu polkee sillon... Pistettiii putket oikein ja muutama sata km siitä ni hajos turbon laakerit ei tullu mielee vaihtaa öljyjä.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4runner 3.0 ei käynnisty | *make* | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 18.01.2012 22:45 |
| bronco ei käynnisty ja vikaa ei löydy | bulldog535 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.02.2011 22:57 |
| Patrol ei käynnisty???? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.05.2010 21:45 |
| rocky ei käynnisty. edit: rockyssä ei pelaa 4wd | antti_boy | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2008 22:17 |
| O: MT-kuvioidut renkaat ,ei Bfg -ei tarvetta enää- | ämkoo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 26.03.2006 14:01 |