![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Iskaria päivitetty ja vinssiä mallailtu, pari taittopyörää joutuu vaijerille virittelemään...
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#2
|
|||
|
|||
Vinssipuskurin tekoa
tuommosesta sain inspiksen alkaa väsään hiluksiin vinssipuskuria:
http://www.yotatech.com/f223/addicte...bumper-215310/ rungon vahviketta keulaan vahvike paikallaan petin muotoilua mallailua heppailtuna pohjat valmis |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Asiallisen näköinen! Tulee vähän Baja 1000 mieleen, meinasitko mennä kisaamaan?
__________________
JEEP ZJ 5.2 1993 -FJDC- |
|
#4
|
|||
|
|||
|
No empä kyllä aatellu.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Korihommia....
__________________
www.classicjeepparts.com |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Saaman:in puskuri on kyllä hienoa tekoa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nähtäväksi jää että kestääkö
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hienoo Viipo! Käytähän leimalla, äläkä hajota ennen Helatorstaita!
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#9
|
||||
|
||||
|
jotain välillä tallissakin, tuommonen kömpijän kärry tuli tehtyä vaikka ei etes mönkijää.paitsi nuita pieniä kömpijöitä...
ja toiseen kärryyn osia valmistuu ja kiuvas projekti oottaa sopivaa verkkoa.. |
|
#10
|
|||
|
|||
"työkone"
Tollanen tuli paskarreltua, jonkun verran sillä on sitä haketta ajettu mihin se alunperin suunniteltiinkin.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Tallia pari päivää koittanut siivota. Järjettömästi sitä ryjää kertyy, vaikka ei oikein mitään siellä olekkaan tullut tehtyä vähään aikaan. Josko saisi tuota Suzuki projektia kesän aikana edistymään.
__________________
RASOR |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Pikku hiljaa BJtäki laiteltu katastus kuntoon, toivon mukaan ois tässä kuussa jo maalipäällä ja leima otteessa
vielä huutas maalia, käsijarrua, pohjapanssaria ja hieman sähköjen laittelua. Jos jollaki ois vinkkiä millä tuon lipposlaisen satulan saa pitämään niin vinkkejä otetaan vastaan ![]()
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Komee peli,vissii stiga parkista jalostettu?Onko missään enempi tarinaa ja kuvia tästä?
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Paljonko jaksaa nostaa? |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Laitetaan kaikille näytille tuskin rakentaja pahastuu. http://harvelit.proboards.com/thread...eni-linkkukone Hienoa työtä! |
|
#16
|
||||
|
||||
|
voiton puolella, enää paineilmaa ja keulaan koukulle paikka mikä kestää vetoa .....Ja viikon päästä kestotestille
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nimimerkillä joskus ollut mukana kun vastaavan systeemin avula vedettiin patrollin takarunko mutkalle. Mutta hyvälle näyttää jatka samaan malliin
|
|
#18
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei kait se voima tuplaannu kun se on autosta lähtöisin ( ja taittopiste autossa)? ... tohon näklsällä olevaan veto X jotain, kun muuttaa vaan kulmaa (because; designer was an idiot piti kääntää vaijeri rummun alapuolelle että sai nopeutta hiljaisemmaksi.....)
__________________
WUOKSI OFFROAD |
|
#19
|
||||
|
||||
Katsos
Syötä Googleen pylpyrän käyttö löytyy ainakin Wikipedian sivulta hyvä kuvallinen esimerkki...
|
|
#20
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos laitat koukun kiinni etu puskuriin ja vedät tuota taka puskurissa olevaa taitto pyörää vasten niin eikös tuohon taitto pyörään kohdistu tuplasti se vinssin voima? Kuten taitto pyörällä vinssatessa voima kaksinkertaistuu? Jos auto ei liiku vinssin maksimi veto kyvyllä niin mielestäni se vastaa tuota aijemmin mainitsemaani tilannetta?Jos olen väärässä vääntäkööt joku asian mulle rautalangasta niin tiedänpähän sit itekki ens kerralla
|
|
#21
|
||||
|
||||
|
Kyllä siihen taittopyörään kohdistuu tuplana se voima, joka on vaijerissa.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#22
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Takapuskin vaikuttaa ainakin aika jämerältä, 2kpl olikohan ~80mm putkea 3mm seinällä ja siinä nyt 4kpl 6mm laput pystyssä hitsattu ~70mm matkalta kehälle.. jos ei kestä niin vejetään vain taakseppäin ja tehdään myöhemmin uusiks
__________________
WUOKSI OFFROAD |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| parturissa tapahtuu | SAMROCK | Chit-Chat | 9 | 10.09.2007 18:10 |
| kärkölässä tapahtuu.. | toyota4x4 | Chit-Chat | 15 | 15.04.2007 11:11 |
| Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 12.12.2006 20:42 |
| NHL:ssä tapahtuu.. | SamppaFIN | Jääkiekko | 3 | 05.05.2004 14:56 |
| NHL:ssä tapahtuu | SamppaFIN | Jääkiekko | 4 | 12.05.2003 12:27 |