![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos vaihtaa keskipakokytkimeen alkuperäisiä painavammat rullat niin teoriassa pitäisi vaihtaa hitaammin isommalle välitykselle. Jos haluaa rajata maksimivauhtia niin virittää sinne prikan, joka estää niiden kartiolimppujen liikkumista. Noi kaasarit on aika rimpuloita, osta uusi vastaava eBay:stä, ei paljoa maksa. Se toimii taas vuoden, ehkä pari ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Noi kiinan kaasarit on aivan susia. Kohon neula sulla jumii, töhnää reijässä. Mooaus kielisi väärästä pääsuutinkoosta.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
booaa ni ei saa soppaa, ekana kannattaa käydä nuo imukaulan tiivistykset läpi. Miulla oli vastaavassa keksinnössä halki tuo pakeliitti.. Jos ei imuvuotoa ni kaasarista neulaa pykälä tai kaks ylöspäin ja ilma&tyhjäkäynti ruuveilla alapää kokeilemalla kohilleen.. ja tosiaan venttiilien välykset kohilleen. Lapsuudessa monkey toimi aina eikä kiukutellu, ei voi kyllä tämmösten osalta kinukeille hirveesti kopioinnista pisteitä antaa. aika epävarman pörisijän ovat luoneet
![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Lainaan vähän topikkia...
Mulla jinsseni (50 kopio manki) vakio, ei meinaa lähtee kylmänä millää käyntii? Sit ku saa ja ajaa lämpöseks ni toimii hyvin... Vika kaasarissa? Vaihoin pytynki ja m-renkaat, mut sama vika.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kohon neulan kanava jos möhnässä, niin sekä jumii että ei tuu pääsuuttimelle tuliliemi ..
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ei oo jaksanu tutkia, kai tuostakin joku vika löytyy kunhan kerkee penkomaan..
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EDIT: jatketaan vielä. Kesäkelissä tuon kaasarin sai säätöihin ja koko moottorin pelaamaan suhtkoht kunnolla mutta ilmojen viiletessä käyntiinlähtö käy hankalaksi. Ei ole näin kylmiin olosuhteisiin tarkoitettu. Viime kesänä tosin se käyntiinlähtö oli hankalaa. Ihan alkuun lähti minun polkemana kylmänä ja poika sai sitten lämpöisenä käyntiin, tuntui normaalin 50cc mankin polkaisulta. Sitten se alkoin olla hankalaa saa mitenkään eikä kaasarin rassaus auttanut. Työntämällä kyllä lähti käyntiin kun kunto vaan riitti. Yksi päivä ei sitten lähtenyt työntämällä ja tehtiin radikaali toimenpide eli kiskottiin autolla. Eikä sittenkään. Uusi tulppakaan ei auttanut, kipinää tuli ja bensaakin tuli. Eräältä toiselta palstalta tuli sitten vinkkiä venttiilien säädöstä ja venttiilit säädettiin. No siinä kävi niin, että pojan painolla (reipas 30kg) ei poljin painunut mihinkään. Ja kun minä yritin polkaista, niin kytkin antoi jälkeen, oli käytetty normaalia 10W30 halpislitkua ja tässä on vielä puoliautomaattikone. Kytkin tiukemmalle ja sitten se hörähti. Käynti muuttui kaikinpuolin paremmaksi mitä se oli ollut ja voimaa alkoi koneesta löytyä. Mutta nyt tosiaan se käy rikkaalla ja tulppaa saa vaihtaa kerran kuussa. Mutta silti se on aika menevä peli noin pieneksi vehkeeksi, suoraan sanoen ehkä jopa pelottava. Viimeksi muokannut toyopet : 29.03.2015 21:59 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Meillä muksuilla 50 cc ja 90cc kiinanihme mönkkärit, ja parit 125cc minicrossit. Crosseissa ei normi huolloilla
mitään vikaa, toimii kesät talvet, mutta molempiin mönkkäreihin joutu vaihtaa kaasarit, nyt rokkaa, tuontitukusta löytyy aika kattavat varaosat kaikkiin kiinan himmeileihin, sieltä ite ostellu ja näppärästi kotio asti ![]() tosin mulla hyllyssä varuilta parit cdi boxit, tulppia ym "kulutus" osaa ![]() noitten kaasareiden säätö on vähän persiistä, ainakin orkkikset, mut tuolta ku kaasarit tilas, ni suoraan kiinni vaan ja rokkas ![]() meni ehkä vähän Ot.ksi :-) Venan välyksiä en muuten ole kertaakaan katsonut :O
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvon kaasarin toiminta | karvanoppa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.01.2012 11:04 |
kaasarin sähköryyppy | taatusti | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.02.2011 18:03 |
Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
Ruiskut kaasarin tilalle ? | chief | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2006 07:01 |
Kaasarin alipaineet | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2004 09:11 |