Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.03.2015, 20:20
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Perusasetus

Jeps. Repäset asfaltin veke niin ekat puket on siinä.. meillä ei tota 3mm lankaa monikaan puno takas joten roskiin menee. Kierrätys käytön kun keksisi niin.. Sit on tietty paksummat narut, rassit, konerassit, vetolaitteet erimoiset yms vermeet. Meilläkin kaapeli työllistää yli 20 konetta + 13 kuorkkia ja suurin osa siis hki alueella. Vedettyjä metrejä per kausi en uskalla edes arvailla. itse kyllä kuokin mielummin vaikka talonpohjia tai teen pihoja kun noita naruhommia.. kuten sanottua ei oikein oo yhtä narua mun mielestä tai yhtä konetta millä näitä hoidetaan.. jokainen veto on omansa.. niin ja kyllä olen katkonut 3mm narua ja vituttaahan se vetää vaikka 6kuitua 500m takas..

Vastaa lainaten
Vanha 23.03.2015, 20:41
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitoy Näytä viesti
Jeps. Repäset asfaltin veke niin ekat puket on siinä.. meillä ei tota 3mm lankaa monikaan puno takas joten roskiin menee. Kierrätys käytön kun keksisi niin.. Sit on tietty paksummat narut, rassit, konerassit, vetolaitteet erimoiset yms vermeet. Meilläkin kaapeli työllistää yli 20 konetta + 13 kuorkkia ja suurin osa siis hki alueella. Vedettyjä metrejä per kausi en uskalla edes arvailla. itse kyllä kuokin mielummin vaikka talonpohjia tai teen pihoja kun noita naruhommia.. kuten sanottua ei oikein oo yhtä narua mun mielestä tai yhtä konetta millä näitä hoidetaan.. jokainen veto on omansa.. niin ja kyllä olen katkonut 3mm narua ja vituttaahan se vetää vaikka 6kuitua 500m takas..
Hahhahh..Ihan halvatusti)
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Jeepin kardaani tai kardaanin laippa tai HJ61/60 kardaani tai takaosa kardaanista D_Bar O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.09.2013 20:13
Käsijarruvaijeria metritavarana? Mase Tekniikka & Jutustelu 7 18.06.2013 06:22
M:pajero 2.5 td osiksi tai ajoon tai offiin tai ? pallero O/M/V Ajoneuvot 1 27.04.2008 11:13
Ostettu: toyota 2l tai 2l2 tai 2lt tai 2lt2 kone las-c O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.10.2006 06:42
saako metritavarana kierrejousta ? psychobilly Tekniikka & Jutustelu 3 24.09.2005 03:39

Sivu luotu: 15:49 (GMT +2).