![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Jos iteltä taipuis niin vahvistaisin kulmaraudalla sen koko tangon. Tiedä sit mitä katsastusmies tuumaa ku eihän noita ohjausvarsia saa hitsailla (vaikka kysy onkin vaan vahvistamisesta) ??
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos sen vahvikkeen kiinnittää siihen päälle jollain pannalla/u-pultilla.Niin sittenhän se on ihan laillinen.
Saaks siihen päälle ujutettua sopivaa putkea jollain 3-5mm seinämällä,Jos ottaa kuskin puolen nivelen irti? Se taipuu helposti uudelleen jos jää vähänkin banaanille,Joten jotain sille kannataa tehdä.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ajattelin vähän että ujuttais päälle jonkun putken, tuntu olevan aika meltoo kamaa kun oikaisin sen, aika suoraksi sain sen mutta ei nyt ihan täydellinen. Ensin annoin hiukan induktiolämmittimellä lämpöö ja painelin prässillä suoraksi. Onkohan olemassakaan paksuseinämästä putkea noin ohkasena?
Viimeksi muokannut Nivaar-6 : 23.03.2015 22:18 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kuinka pitkä/korkee on 413:sessa toi etuiskari torni? mulla on vedetty noin puolestavälistä se poikki ja hitsattu iskarin kiinnike alemmas, nyt tarvis puuhata taas lisää pituutta siihen kun tuli pidemmät iskarit...
mites mä mittaan sen etuiskarin yläpään paikan ? nostan renkaan niin ylös kun nousee ja mitotan sen iskarin kiinnikkeen sen mukaan. (eli iskari täysin sisäänjoustaneessa asennossa silloin )
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nostat renkaasta pohjaanlyönti kumia vasten ja sit mitotat iskarin siten ettei se pääse pohjaamaan vaikka pohjaanlyöntikumikin menis vähän kasaan.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#6
|
||||
|
||||
![]() 410 ja maantiekierrokset
Pitääkin kysellä täältä kun tuli tommonen 410 suikka haettua että onko normaalia että 80 vauhdissa(gps) kierroksia 4500 koneessa? Tuntuu kauheen paljolta jopa suzukille.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kiikarissa olisi pitkä SJ413. Kuinka erilainen tollanen on ajaa maastossa verrattuna normikokoiseen ?
Niin ja kuinka helppo/vaikee on poistaa se takaosan kattosysteemi --> eli muuttaa avoksi ?
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 30.03.2015 10:11 |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 16 (0 jäsentä and 16 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |