![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mittaristo vikaOnkos kellään tietoa missä kanttilamppusen Lj mittaristossa vai jossakin muualla vika. Herkes voltti polttoaine ja kiekkamittari toimimasta. Käsijarrun merkkivalokaan ei toimi eikä nelivedon valo
|
|
|||
|
|||
![]()
Mittariston vika löytyi. Mittariston takana maadoitus vika.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mites LJ:ssä pyörii isommat renkaat? Esim 35 tai 37''?
Otteeseen saa ne 33x12,5 mutta isommat jotenkin kiehtoisi. Kestääkö paikat? Cromovermeitä ei ole, lie miten nuo ''vakiovermeet'' kestää sisällä? Lukkoja ei oo kun ovissa.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
33x13.50r15 on max mitkä saat otteeseen. Ainakin minä sain,ja inssi tulkitsi lakia asian tiimoilta n.1 tunnin! Mulla oli justiisa 35 alla ja vaihdoin pienempiin(265/75r16). Nyt eteneminen on huomattavasti helpompaa ja"joustavampaa" kuin isoilla nakeilla. Voi jopa tarjota metässä kakkosta tupaan!.....riippuu tietysti onko sulla kuinka voimaa vehkeessä ja haluatko kuinka pitkäikäisen voimansiirron? Nää on niin makuasioita!
Ram. Lj70. Hodari. Sj410. Patrol. ------- ![]() KYM#10 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Itsellä 37" creepyillä takana yksi safari ja kolme suunnistusreissua, saldona kaksi murrosta. Tikkujen boorit on selvinneet noista, kun ovat hajonneet siististi maljan ulkoreunalta. Ihan hirveesti en oo varonut, eli etulukkoa on käytetty kun tarvetta on ollut. Oon miettinyt että vois vielä pari reissua silputa noita hyllyyn kertyneitä väljiä Toyotan originaalimurroksia ennen kuin siirtyy Longfieldeihin.
![]() Eli kun varaat mukaan yhdet etutikut varalle ja muutamat murrokset, niin ei muutakun 37" alle! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mistä kohtaa jakolaatikkoa (?) alan ettimään nelivedon merkkivalon katkasinta? Nelari kyllä pelaa mutta valo syttyy 0-30 min viiveellä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tämä tieto riittää minulle... Kiitos tyhjentävästä vastauksesta, ruvetaan sinne suunnittelee kolmeseiskoja tai kolmevitosia... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2307 | 17.07.2025 10:19 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |