Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.03.2015, 20:21
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Hmmm...Onhan tässä vielä aikaa? Varovasti rapsuteltiin jo enimpiä ruosteita pois.



ps. apuvoimia kaivataan, vaikka maksullistakin.


Viimeksi muokannut piipari : 18.03.2015 20:24
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.03.2015, 08:41
Pöyski:n Avatar
Pöyski Pöyski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.01.14
Sijainti: viinijärvi
Viestit: 211
Perusasetus

Ihan hyvältä näyttää, aikaahan on
Pajotat sitten viimesen viikon yötä päivää vanhaan malliin ja kun ollaan 2.4 molemmat todettu että mein viisumit ei ehtiny ajoissa niin jäädään suomen puolelle omaan leiriin ryypisk*.. eiku oleskelemaan siks aikoo kun muut ajelehtii itäisillä mailla
__________________
____________________________________
"Jos se on ehjä, se on minun. Jos se on rikki, se on meidän."

-ISORY-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.03.2015, 09:23
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
ps. apuvoimia kaivataan, vaikka maksullistakin.
Kerrohhan mitä ohjelmassa niin tietäs uskaltaako lupautua?
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.03.2015, 14:30
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

miulla ei taija olla autoo, ko jeepin takajouset lyhistyy silmissa ja tuo kayttis taitaa koht olla myyty.. oha miulla rahina, mut taa tyomaan loppukiirus estaa taystehosen pajottamisen
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.03.2015, 18:40
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 Näytä viesti
Kerrohhan mitä ohjelmassa niin tietäs uskaltaako lupautua?
Korinkorjaus ois se homma joka ei huvittas ittee _yhtään_...Elikkä helposti neliön verran vaihettavaa peltiä ois auton alapuolella.

Viikonloppuna oli meininki, että saattas saada alustaan tehtyä korvakot ja asemoitua akselin ja heftailtua alustan osaset paikalleen. Sit vielä runko auton alta pois ja yks työryhmä voi alkaa hitsaamaan runkoon osia lopullisesti kiinni ja maalaamaan osia, toinen porukka hitsaa koria auton alta ja ihmettelee mistä tankki vuotaa (toivottavasti täyttöputki). Sit tietty perän kasaaminen ja säätäminen, sekä akselin kasaaminen yhellä porukalla...Todennäkösesti tuon alustan kanssa kaikenkaikkiaan menee ens viikolle ku ei oo vielä edes kaikkia osia sinne.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.03.2015, 19:21
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Soitahan ko joudat, helepompi lärätä puhelimessa. 0445239819
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.03.2015, 10:12
Raaka_Arska Raaka_Arska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.04.14
Sijainti: Tikkala, Tohmajärvi
Viestit: 46
Perusasetus

Rymy lupas ottaa kyytiin,autossa vielä pientä laittoa tuntui olevan.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 19.03.2015, 14:39
Raaka_Arska Raaka_Arska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.04.14
Sijainti: Tikkala, Tohmajärvi
Viestit: 46
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piipari Näytä viesti
Hmmm...Onhan tässä vielä aikaa? Varovasti rapsuteltiin jo enimpiä ruosteita pois.



ps. apuvoimia kaivataan, vaikka maksullistakin.
Pitäiskö viedä Karhumäkeen hitsuutettavaksi niin kuin viime pääsiäisenä...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Paatene Safari 2014 022.jpg‎
Views:	239
Size:	121,2 Kt
ID:	58387  
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.03.2015, 18:35
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Raaka_Arska Näytä viesti
Pitäiskö viedä Karhumäkeen hitsuutettavaksi niin kuin viime pääsiäisenä...
Ei enää...venäjän suola ja tärinä teki tehtävänsä eikä tuosta rungosta jääny enää kuin muisto jäljelle. Nyt on uus jo hiekkapuhallettuna oottamassa ja äsken kävin (kiitokset kolehj:lle) puhaltelemassa alustanki osat...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kevyttä asentelua autotohtori Tekniikka & Jutustelu 1 26.03.2012 22:22
pääsiäisenä venäjälle 5-8.04 synkkä Tapahtumat 1 20.03.2012 07:08
Pääsiäisenä safaria venäjällä 2011 savu Tapahtumat 0 17.03.2011 23:01
Myydään Omin voimin liikkuva Astro KooPee O/M/V Ajoneuvot 3 10.10.2008 11:41
Kevyttä offia Intiassa Norrena Chit-Chat 6 25.02.2007 22:09


Sivu luotu: 09:52 (GMT +2).