![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kokemusta kellään, että onko eroa jos ottaa syöttöpumpun ahdon alaisensyötönsäätimelle paineen heti turbon jälkeen tai vaihtoehtoisesti coolerin ja ahtoputkistojen jälkeen imusarjasta?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Heti turbon jälkeen ain ollu mut joskus kävi mielessä laittaa toinen ahtomittari ja ottaa sille paine imusarjasta.. ihan vaan mielenkiinnosta olis kahtonu paljonko on eroa.. hiacessa näky olevan muuten tuo pumpun ohjaus imusarjasta ja toimi se sekin...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Imusarjasta mullakin tuossa 1kzt koneessa se on tällä hetkellä vedetty, tuli vaan mieleen et vaikuttaisko jos pumppu sais ilman viivettä painetta ja alkais antää lisaa ainetta herkemmin.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mahtaako muut vaihtoehdot kestää webaston pakoputkena kuin alkuperäinen varaosa?
Jos kestää, niin mistä edullisesti ja minkä kokoista? Kun ei nyt oikeastaan ole aikaa alkaa googlettamaan ja kauppaankaan ei ihan tyhmänä viittis mennä. Toki vaihtoehtona on, että huomen soittelen puljuun joka asentelee noita, et mitä mahtaa maksaa... ei varmaan pelkkää putkea saa, joutunee ostaa kaikkinen vaimentimineen...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on noin 30cm pätkissä pari metriä uutta ja käytettyä käyrää. Ainakaan mulla ei ole tietoa että saisi ihan irtotavarana vaan tulee asennussarjan mukana.
__________________
Joop |
#7
|
|||
|
|||
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kuulerin jälkeen paine pienempi ja tosiaan viivettä lisää. Eräässä 1KZ-TE:n coolerikitin asennusohjeissa opastetaan ottamaan paine ennen kuuleria turbon hukkaportin letkusta T-haaralla.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Hukkaportin letkuun en saanu haaroitettua kun on niin lyhyt ja kiemurainen sekä ahtaassa paikassa, mut laitoin nipan ihan ahtoputkiston alkupäähän. Mahdollista muutosta en ole päässy koittamaan kun pitää hakea ahtoputkiin sopivammat klemmarit millä saa letkut kunnolla kiristettyä. Availin myös itse säätimen ja oli melko hapettunut kansi sisäpuolelta sekä kalvoa vasten painuva kohta myös, pieni mahdollisuus et on hiukan valskannut siitäkin välistä. Samalla piti karaakin hiukan siistiä, kun edellinen on sitä laikalla muotoillut niin oli jälkikin sit sen mukaista, nyt saattaa säätimen tappikin liukua sitä viistettä pitkin hiukan jouheammin.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
tekeekö kukaan turun alueella vannetöitä kuin vannepaja. pitäisi levittää omia vanteita
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
mitä painaa rullaava neliveto hiluxin runko? ilman konetta ja lootaa.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Onko kellään mitään ajatusta miksi Iltasanomien sivut näkyy samalla koneella vanhana ja uutena versiona, kun nettiyhteyden tarjoaja vaihtuu
![]() ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Kirjanmerkki.Lainaus:
![]() http://uusi.iltasanomat.fi Tuossa se uusi linkki....
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Ja taas kytkin tahtoo luistaa herkemmin, pitänee joku parempi kytkin laittaa hankintaan. Mitä jämäkämpiä vaihtoehtoja on yhdistelmään 1KZ-T + LJ.n laatikko. Tällä hetkellä kytkin on tiettävästi KZJ95.sen vakio. |
#15
|
|||
|
|||
![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
mitä veikkaatte viaksi?
-06 L200, kylmänä vaihteisto takkuilee pahiten 2. osalta ja 3. myös, muttei niin pahasti. Jonkin aikaa ajettua pelittää, mutta alaspäin tullessa vielä välin ahdistaa kyseiset vaihteet. Sitten kun on ajanut vielä vähän lisää, niin ei oikein juuri mitään ongelmia havaittavissa... Paikallaan ollessa kylmänä, niin käynnissä kuin sammuksissa vaihteet menee päälle ja auto ei nytkähdäkään samaan aikaan, eli kytkin irroittaa hyvin. Kuin myös muutenkin kytkinpolkimen toiminta kohdat ovat aika hyvät. Öljyt vaihdettu huollon yhteydessä jokin aika sitten, kurkistin kuitenkin ja öljyt olivat vielä kohtuu kirkkaat. Sitä en kyllä muista, mitä litkua olivat... Ja lämpöisenä kuuluu jonkinlainen rallatus poljin ylhäällä ja lakkaa poljin alhaalla.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Minä laittasin sinne uudet öljyt, ja nimenomaan ne, jota auton kirja kertoo. jos pitäs arvata omasta päästä, niin pistäsin tb:n 75w-90 vaihteistoöljyt. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
sitä minäkin vähän arvelen, että mahtaisko olla väärät öljyt, kun sitten lämpösenä pelaa moitteetta.
täytynee tutkia, että mitä sinne huoltokuitin mukaan laitettu ja mitä kuuluisi olla.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#19
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#20
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
oli se sitten käynnissä tai sammuksissa paikallaan, vaihteet menee päälle hyvin ilman auton nytkähdystä tms. tai sitten kun on ajanut lämpöseks, niin ei pahemmin oireile. mutta auta armias, kun lähdet kylmänä. ei perkele tahdo millään saada mm. kakkosta päälle muuta ku heittämällä nelosen kautta. joku laakeri lämpösenä poljin ylhäällä vähän rallattelee... kenties seuraavaksi kytkytin vaihtoon painelaakerin kera? -eikä öljyn vaihdossa öljyn mukana tullut minkäänlaista metallihilua
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#21
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#22
|
|||
|
|||
![]()
kuulemma myös aika tarkka öljystä, että pitäs olla gl-3 luokitukseltaan... katotaas, kun sellaset menee sisään lähipäivinä
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |