![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Istuis muuten von lekan "millä autolla toivoisit vävykokelaan tulevan hakemaan tytärtäsi" vai mikä se oli.. threadiin kanssa. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Aja millä ajat kunhan ajat. Itsellä ei ole mitään merkkiä vastaan. Ollut opelia,mersua,audia,volvoa,chevyä,toyotaa,nissania ,mazdaa,fordi,vw.tä,fiiattia,ivecoa,scaniaa ja jokunen taisi unohtua vielä. Ehkä suupielet saa vähän nykimään ainainen toisten vehkeiden mollaus. olen pistänyt sen kateuden ja tietämättömyyden piikkiin..
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon huomannu itsestäni että eniten mun tulee mollattua just sitä värkkiä joka kulloinkin on alla.
![]() On ainakin tiedot ajan tasalla, niin voi antaa ihan suoralta kädeltä tulla.. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Itse kans nykyään kriittinen omiin autoihin.
Vituttaa jotka ei osaa sanoa huonoa omista autoista. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Pihalla 2 tojotaa ja 1 volksvageni ,kyllähän nuilla pääsee tarpeelliset liikkumiset kulukemaan....
No niin, mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa🤣 Viimeksi muokannut SERMAX : 16.03.2015 20:08 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei tu kauheest mielee ihannoida omaa ku on tässä viimevuodet tullu seurattuu miten paljo paremmin niillä ainoilla oikeilla pyyhkii.
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ Viimeksi muokannut Krisse : 14.03.2015 10:24 |
|
||||
|
||||
![]()
On kahdenlaisia Autoja.
1. Uusia mersuja. 2. Vanhoja mersuja.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Omaa maata. | luppakorva | Chit-Chat | 125 | 23.09.2013 05:34 |
Tänne OIKEAA tietoa 12H-T koneen säätämisestä | allis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.11.2007 16:18 |
Miks signature on VAAN 255 merkkiä?? | Jare | Chit-Chat | 3 | 23.02.2006 21:38 |
Toyota BJ nostaa oikeaa eturengasta, ompas tehova. | Joukka | Linkit | 0 | 30.11.2005 09:59 |