![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Suiza ruvennut jyristämään pienillä kierroksilla. Pahin jyrinä kolmos- ja nelos- vaihteella alle kahdentuhannen kierroksen, kun kaasua painaa. Oon yrittänyt etsiä välyksiä, mutta mikään paikka ei tunnu antavan hirveesti periksi. Korotettu riipuilla ja tömäkämmillä jousilla. Voiko jyrinä kuulua kardaanista? Missä vaiheessa tarvii kardaanin väliin laipan?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
|||
|
|||
![]() Runkonumero
Samuraita kun kävin tänään leimasedälle näyttämässä,,,
Ongelmaksi muodostui runkonumero ![]() Väitti että löytyy oikealta eturenkaan etu/taka puolelta rungossa??? Onko näin? Tai en mää ainakaan sitä löydä,,, |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Minäkin kävin sj410 leimaamassa ja vikakin löytyi eli kuskin puolen etuvalon suuntaus. Muuten inssi oli kovin ihmeissään kun hitsaamaton ja ruosteeton suska vielä löytyy maan päältä. Nyt saa melkein puoltoistavuotta pärryyttää taas huolettomia kilometrejä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin kympissä se on sillä kohtaa. Tosin vanhoissa autoissa saattaa olla ruosteessa/kulunut se stanssaus ja siksi näkyy huonosti. Saattaa olla myös massan alla piilossa.....
__________________
Tumpula Racing Team |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onko vm.2009 Grand vitarassa turboa bensa koneessa 2.0?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole
__________________
Tumpula Racing Team |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minulla oli nimittäin sama ongelma, mutta sitten renkaita vaihtaessani satuin sen löytämään. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta siis kaikissa vanhemmissa, eli 410, 413 ja Samurai, niin runkonumero on kyllä siinä apparin puolen eturenkaan kohdalla, kunhan vaan tarvittaessa antaa tarpeeks teräsharjalaikkaa. ![]()
__________________
-Pauli- |
#10
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=Mutta siis kaikissa vanhemmissa, eli 410, 413 ja Samurai, niin runkonumero on kyllä siinä apparin puolen eturenkaan kohdalla, kunhan vaan tarvittaessa antaa tarpeeks teräsharjalaikkaa.
![]() Sieltähän se löytyi, oli vaan koko kylän massat laitettu päälle. ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Jos tarvitset huoltotietoja, niin on vielä muistiinpanoja tallella. Se on vähän sekasikiö tuo -98 malli. Vähän Jimnyä, vähän Samuraita ja himppasen 410:ä.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Jotain kämmäsin sj410 napalukkojen asennuksessa ja takaveto vain pelaa. Onko merkitystä, onko lukko auki vai kiinni kun asentaa?
|
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lukot on ilmeisesti toimivina purettu? |
![]() |
Luokat |
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |