![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
täh, tartteeks miun ny viijä joku kolomesta muutoskatastukseen?? riittääkö jos istuinluku on vähintään viis?
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Kova ois kiinostus lähtee mut en viellä tiijä sanoo saanko pojalle hoitoo järkättyy mut jos saan ni apparin paikka ois vapaa..
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
mahollisesti remmissä hiluxilla, jos leima tulee ja jos muutenki iskussa. jeeppihä tuossa ois vielä kans, mut veikkaan ettei emäntä sitä luovuta.
huomenissa vissii seleviää oisko apparina alias vitja. jos ei onnistu ni joku vois kyitii mahtua. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tänään laitettu viisumi hakuun, lupailivat varovasti pääsiäistä edeltäväks keskiviikoks...
HJ:ta aloteltu ja toivottomalta näyttää.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alustavasti mukana hiluxilla. Tai voin lähteä jonkun kyytiinkin.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ekat kojarit ajettu runnerilla itse huolletulla ahtimella. Ainakin toistaiseksi rokkaa ok ja pitää öljyt sisällään. Mut tuotanoin, mulle ois kyytiin lähössä kaks, jos se toinen vaan saapi viisumin ajoissa. Eli varmaan pitää lähtee chevyllä.
Mut mites tuota, kun siellä kajjaanin korkeudella suattaa vielä pääsiäisenä olla metri lunta? Kaikkia kinttupolkuja tuskin lie aurattu? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tässä vaiheessa on heitetty matkan varrelta etappeja ainakin lentiera ja Repola, näille kylille ainakin tulee jonkinlainen aurattu tie jostakin suunnasta
. Viime pääsiäisenä ainaki suojärvi-naistenjärvi-paatene oli "hoidettu" . No reittiä ei oo mitenkään suunniteltu eikä lyöty lukkoon nii muutellaan sitä olosuhteiden ja letkan etenemisen mukkaan ...
__________________
-ISORY OFFROAD- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kevyttä asentelua | autotohtori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2012 22:22 |
| pääsiäisenä venäjälle 5-8.04 | synkkä | Tapahtumat | 1 | 20.03.2012 07:08 |
| Pääsiäisenä safaria venäjällä 2011 | savu | Tapahtumat | 0 | 17.03.2011 23:01 |
| Myydään Omin voimin liikkuva Astro | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.10.2008 11:41 |
| Kevyttä offia Intiassa | Norrena | Chit-Chat | 6 | 25.02.2007 22:09 |