Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2015, 18:57
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

täh, tartteeks miun ny viijä joku kolomesta muutoskatastukseen?? riittääkö jos istuinluku on vähintään viis?

__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.03.2015, 19:45
rymy rymy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.07.08
Sijainti: tohmajärvi
Viestit: 152
Perusasetus

Kova ois kiinostus lähtee mut en viellä tiijä sanoo saanko pojalle hoitoo järkättyy mut jos saan ni apparin paikka ois vapaa..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.03.2015, 18:04
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.371
Perusasetus

mahollisesti remmissä hiluxilla, jos leima tulee ja jos muutenki iskussa. jeeppihä tuossa ois vielä kans, mut veikkaan ettei emäntä sitä luovuta.
huomenissa vissii seleviää oisko apparina alias vitja.
jos ei onnistu ni joku vois kyitii mahtua.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.03.2015, 18:51
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Tänään laitettu viisumi hakuun, lupailivat varovasti pääsiäistä edeltäväks keskiviikoks... HJ:ta aloteltu ja toivottomalta näyttää.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.03.2015, 15:41
Raaka_Arska Raaka_Arska ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.04.14
Sijainti: Tikkala, Tohmajärvi
Viestit: 46
Perusasetus

Alustavasti mukana hiluxilla. Tai voin lähteä jonkun kyytiinkin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.03.2015, 19:07
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Ekat kojarit ajettu runnerilla itse huolletulla ahtimella. Ainakin toistaiseksi rokkaa ok ja pitää öljyt sisällään. Mut tuotanoin, mulle ois kyytiin lähössä kaks, jos se toinen vaan saapi viisumin ajoissa. Eli varmaan pitää lähtee chevyllä.
Mut mites tuota, kun siellä kajjaanin korkeudella suattaa vielä pääsiäisenä olla metri lunta? Kaikkia kinttupolkuja tuskin lie aurattu?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.03.2015, 19:20
andy:n Avatar
andy andy on kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Tässä vaiheessa on heitetty matkan varrelta etappeja ainakin lentiera ja Repola, näille kylille ainakin tulee jonkinlainen aurattu tie jostakin suunnasta. Viime pääsiäisenä ainaki suojärvi-naistenjärvi-paatene oli "hoidettu". No reittiä ei oo mitenkään suunniteltu eikä lyöty lukkoon nii muutellaan sitä olosuhteiden ja letkan etenemisen mukkaan...
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kevyttä asentelua autotohtori Tekniikka & Jutustelu 1 26.03.2012 22:22
pääsiäisenä venäjälle 5-8.04 synkkä Tapahtumat 1 20.03.2012 07:08
Pääsiäisenä safaria venäjällä 2011 savu Tapahtumat 0 17.03.2011 23:01
Myydään Omin voimin liikkuva Astro KooPee O/M/V Ajoneuvot 3 10.10.2008 11:41
Kevyttä offia Intiassa Norrena Chit-Chat 6 25.02.2007 22:09


Sivu luotu: 22:34 (GMT +2).