![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onkos tuo kartion kiinnityslevy taka-akselissa kuin paksua tavaraa? rangesta peräisin oleva vakio, 8 tai 10mm levy vääntyi jo suikassa mutkille ja Paavo sai rangessa mutterin aluslevyineen tulemaan läpi levystä.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Väittäisin että saa olla aika luja osa tässä vehkeessä tuossa paikassa, eikä kannata ehkä niveltäkään laittaa tarjouskorista... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllähän tuo nivel koville joutuu ja se tulikin ostettua kallein malli mitä paddock sparesilta löyty. Tekstin mukaan joku HD malli. Paljonko mahtaa muuten olla rangessa vakiona tuo kuulanivelen ja alatukivarsien kiinnitys kohtien ero korkeus suunnassa. Tässä se on jotain 24cm. Käsittääkseni mitä kauemmas nuo toisistaan laittaa sitä lujempi tulee😃
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko Paavo tuossa loppunu nivelen liike kesken, ja siks alkanu vääntää akselin pään kiinnitystä ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]() siinä vastaava "vaiva" omasta suzukista.. 10mm levyssä holkki kiinni.. 31 renkaat ja 1.9td ![]()
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä alkaa näyttää siltä et pakko vahvistaa tuo pallonivelen kiinnityslevy. Joten täytyy hitsata sille kaveriks vielä toinen levy tuohon alapuolelle ettei pääse kahlaan pultti siitä läpi.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Onko tuo Paavon nivelrikko vuodelta ?2005 sieltä trialista missä auto tuli hypyn jälkeen alas taka-akseli edellä keulan ollessa jossain kahden metrin korkeudella...?
Minusta noiden nivelten kartiolevyn heikko kohta on tuo takareuna, kun se on suora levy. Jos siinä olisi kanttaus tai jopa boxattu umpeen olisi se vahvempi. Tiedän että nivelen vaihto olisi hieman hankalampi, mutta ei mitään mitä ei rälläkällä selvittäisi. Näkisin myös että yleisin syy sen taipumiseen on nivelen liikeradan loppuminen väärän asennon johdosta. (Korotus tai muuten väärä asemointi)
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#9
|
||||
|
||||
![]()
luulis että joku hardox tai weldox palanen ei antais kovin äkkiä periks?
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Piiparin hojoon kairattiin palikka vedetystä akselista sorvilla: Viimeksi muokannut Viipo : 29.03.2015 02:38 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ramcharger | susiraja2 | Maasturiprojektit | 51 | 01.02.2016 11:00 |
ramcharger | susiraja2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.07.2010 20:18 |
M: dodge ramcharger | vortec | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.11.2007 13:36 |
O: Ramcharger osaa | dimmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.04.2007 16:57 |
O: Ramcharger etukartaani | dart69 | O/M/V Muut | 0 | 02.11.2004 08:44 |