![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eikös "VMT" tapellut mannissa aika paljon? Vai oliko erilaiset vanteet?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
MANnissa on erilaiset vanteet. Mutta pääsyy tappeluun oli tyrfil-täytteiset renkaat...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos venttiilin sielu on irti niin ei varmasti nouse paine renkaan sisällä vaikka hitsais metrin sauman kerralla. Niin paljon jos lämpöä sais aikaan että ei riitä venttiilin kautta tulla ulos niin kumi alkaa sulaa varmasti vanteessa jo muutenkin että tuskin on se räjähdys enään siinä vaiheessa isoin murhe. Laita rengaspainemittari huvikseen kiinni venttiiliin niin väitän että vaikka paine ei pääse edes pois niin silti paine ei ton kokoisessa renkaassa nouse ihan helposti kauhean korkeaksi ihan pienellä tinaamisella. Henkilöauton n.4-5mm vanteita olen hitsannut kumikiinni muutaman kerran varikko olosuhteissa niin sai kyllä vetää ihan surutta saumaa kun kaveri tuijotti mittarista painetta ja kertaakaan ei tarvinnut laskea paineen takia ilmaa ulos.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
eihän se tossa opetusvideossakaan hitsatessa noussu, olikohan jopa pari minuuttia ennen kuin rupes mittarin neula nousemaan...
__________________
WUOKSI OFFROAD |