Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.02.2015, 17:32
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Erion Näytä viesti
Jos toi vanin letku jää liian kireälle niin tuon letkun yläpään kiinnityspaikan voi aika helposti muuttaa runkopalkin alapuolelle.
Siinä on valmiina pulttikin johon saa letkun kiinnityskannakkeen pultattua, kun vähän muuttaa sitä.
eiköhän tuon vanin letku riitä tällä erää, täytys tuota ohjaustakin sitten enemmän mulkata siinä vaiheessa. Mut pidetään mieles jos tarvetta ilmenee

__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.03.2015, 14:19
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Aamuvenyttely Saa alkaa iskareita hommaileen...

Click image for larger version

Name:	WP_20150301_14_06_25_Pro.jpg
Views:	588
Size:	80,9 Kt
ID:	57803Click image for larger version

Name:	WP_20150301_14_07_00_Pro.jpg
Views:	621
Size:	90,9 Kt
ID:	57804Click image for larger version

Name:	WP_20150301_14_07_12_Pro.jpg
Views:	557
Size:	79,6 Kt
ID:	57805


Päivän hommana olis riippujen vaihto eteen hieman tukavampiin.

Click image for larger version

Name:	WP_20150301_12_00_52_Pro.jpg
Views:	518
Size:	69,0 Kt
ID:	57797Click image for larger version

Name:	WP_20150301_12_00_44_Pro.jpg
Views:	456
Size:	66,8 Kt
ID:	57798
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.03.2015, 22:38
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Tänään tuli kiireellä hahmoteltua takaiskarit paikoilleen. Tuleepa ainakin valmista kun joutuu kiireellä aina aamuksi siivoon laitteet pois hallista että jää tilaa oikeille töille
Apparin puolelle iskari pääty alkuperäiseen alakiinnikkeeseen ja ylös pulttasin kulmaraudan pätkän johon iskarin sai mukavasti kiinni.
Click image for larger version

Name:	WP_20150309_21_34_50_Pro.jpg
Views:	426
Size:	62,0 Kt
ID:	58076

Kuskin puolella käänsin alakorvan toisin päin akselilta. Eli iskarit törröttää eteenpäin kenollaan molemmin puolin. Yläpäähän samanlainen kulmarauta kiinnitys.
Click image for larger version

Name:	WP_20150309_21_35_13_Pro.jpg
Views:	419
Size:	66,2 Kt
ID:	58077Click image for larger version

Name:	WP_20150309_21_35_21_Pro.jpg
Views:	412
Size:	74,6 Kt
ID:	58078

Click image for larger version

Name:	WP_20150309_21_35_43_Pro.jpg
Views:	337
Size:	61,3 Kt
ID:	58079Click image for larger version

Name:	WP_20150309_21_36_18_Pro.jpg
Views:	341
Size:	64,9 Kt
ID:	58080

Yläpään kiinnityksiä saattaa joutua vielä nostamaan ylöspäin kun testailee noita sisään joustoja. Helppo tuonne on onneksi pultata vaan uudet korvat jos siltä tuntuu
Unohtui noi suojat iskarin varsiin hommata, osaisko joku sanoo löytyykö motonetista tms. suurinpiirtein sopivia suojia tuollasille pumpuille? Ei kehtais alkaa pari suojaa tilaileen mistään netistäkään.
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.03.2015, 08:20
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Etuiskareita Amerikan mailta odotellessa, täytyy noita ikäviä peltihommia alotella hiljalleen, pelottaa oikeen mitä lattiamattojen alta löytyy. Takajalkatilat on hitsattu kyllä vuosia sitten, mutta siitä eteenpäin ei ole tehty oikeen mitään. Kuskin oveen tuli uusi alakulma askarreltua.

Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_22_53_Pro.jpg
Views:	416
Size:	77,9 Kt
ID:	58136Click image for larger version

Name:	WP_20150311_18_48_39_Pro.jpg
Views:	389
Size:	46,3 Kt
ID:	58132 Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_52_39_Pro.jpg
Views:	394
Size:	69,0 Kt
ID:	58133Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_52_48_Pro.jpg
Views:	391
Size:	78,4 Kt
ID:	58134 Click image for larger version

Name:	WP_20150311_20_52_55_Pro.jpg
Views:	439
Size:	73,9 Kt
ID:	58135

Löyty tuolle vuosia ylimääräisenä hallin nurkassa lojuneelle Pajeron koneellekin hyötykäyttöä. Kyseessä Valmetin trukki vuodelta keppi ja kivi, aikasemmin siihen oli sovitettu Perkinsin kone. Perkins hajosi ja Mitsu tilalle Ihan hyvin kai toimii, vähän meinaa kyykähtää kun lykkää vaihteen päälle. Mutta muuten OK, kierroksia täytyy varmaan vähän rajoittaa Perkins Max 2500 vs. Mitsu Max 4500(?) Vauhtipyörääkään ei ole tasapainotettu porailujen ja sorvailujen jäljiltä...
Click image for larger version

Name:	WP_20150310_17_12_22_Pro.jpg
Views:	448
Size:	85,9 Kt
ID:	58137
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.03.2015, 19:54
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Etuiskarit löysi paikkansa. Iskarit on alunperin -94 Dodge Ramin takaiskarit, ihan mukavasti tuntu olevan liikerataa. Alapään kiinnitys orggis korvaan ja yläpäähän tuollanen pieni korotus pala väliin ettei pohjaa ihan heti.

Click image for larger version

Name:	WP_20150315_14_06_15_Pro.jpg
Views:	403
Size:	98,1 Kt
ID:	58281Click image for larger version

Name:	WP_20150315_14_06_20_Pro.jpg
Views:	361
Size:	78,9 Kt
ID:	58282

Pakko oli käydä pieni maastolenkki kokeilemas, pitkälle ei viittiny päästellä ettei tartte kävellä haeskeleen traktoria kun tuota luntakin oli vielä niin paljon paikoitellen.

Click image for larger version

Name:	WP_20150315_16_57_57_Pro.jpg
Views:	487
Size:	116,9 Kt
ID:	58283Click image for larger version

Name:	WP_20150315_16_58_08_Pro.jpg
Views:	479
Size:	136,9 Kt
ID:	58284Click image for larger version

Name:	WP_20150315_17_12_28_Pro.jpg
Views:	467
Size:	96,2 Kt
ID:	58285

Iso ero alkuperäiseen tilanteeseen, alusta on sopivan "löysä" ja elää ihan eri lailla kuin ennen. Alusta muutokset tuntuu onnistuneilta, maantielläkin laite oli kuin uusi. Pientä vetelyä esiintyi, muta aurauskulmia säätelemällä löytyy helpotusta varmasti. Ja kunnon renkaat tekee taatusti ihmeitä. Pumpsteering ilmiö häiritti ihmeen vähän, odotin paljon pahempaa kun on vielä alkuperäinen ohjausvarsi sun muut paikoillaan.
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.04.2015, 20:02
jakaraik:n Avatar
jakaraik jakaraik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.12.12
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 112
Perusasetus

Testiajoa harrasteltu. Tuppaa oleen joka katon alla niin täyttä ettei pääse kunnolla hitsihommiin. Hyvä syy käydä aina ulkoiluttamas laitetta. Tuli laitettua sentään tilaukseen korotettu ohjausvarsi ja mietittyä tulevaa rengastusta, leimarenkaatkin löytyi varastojen kätköistä.

Click image for larger version

Name:	WP_20150326_18_47_10_Pro.jpg
Views:	475
Size:	98,6 Kt
ID:	58782 Click image for larger version

Name:	WP_20150326_18_58_19_Pro.jpg
Views:	490
Size:	108,3 Kt
ID:	58783 Click image for larger version

Name:	WP_20150401_19_58_00_Pro.jpg
Views:	460
Size:	92,7 Kt
ID:	58784Click image for larger version

Name:	WP_20150401_19_58_18_Pro.jpg
Views:	506
Size:	93,7 Kt
ID:	58785
__________________
www.jrasennus.fi
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.04.2015, 18:20
kimble7 kimble7 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: nousiainen
Viestit: 208
Perusasetus

Minkä kokoiset renkaat tossa on?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Pajero 88 potski O/M/V Ajoneuvot 0 02.08.2013 13:01
Myydään HJ61 88 Heikki L O/M/V Ajoneuvot 4 24.07.2011 20:27
Myydään 88 pajero vesa64 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.05.2010 21:32
Myyty Patrol -88 oke O/M/V Ajoneuvot 0 20.08.2009 20:19
L-88 Vuosimallit 1968-1982 1 28.03.2003 07:22


Sivu luotu: 10:21 (GMT +2).