Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 16.02.2015, 20:09
Koivunoksa:n Avatar
Koivunoksa Koivunoksa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.04.10
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 300
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Miten putken nippa on liitetty tunkkiin, tiiviste ja latta puristaa päin tunkkia vai joku muu systeemi?
Eli tunkki pitää purkaa ihan osiin. Ottaa mäntä irti ja eiku sorviin kiinni.

Mäntä poikki melkein yläpäästään, sitten sorvissa mäntään reikä ja kierre.

Sitten sorvaa nipan jonka toisessa päässä on jarruputken kierre ja toisessa sama minkä on sorvannu mäntään.

Latta on siksi että tunkki ei saa nousta ihan tappiinsä ylös. Muuten paine menee ylivuoto kanavan kautta takaisin säiliöön.

Loppu suunnilleen selviääkin kuvasta. Ku ei nyt muita kuvia ole tarjolla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Tein itse ja säästin kippo86 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.11.2011 08:09
Ei enää tarvetta,tein itse anracing O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 10.01.2008 17:55
Itse tein ja säästin; Nautarauta Grau Tekniikka & Jutustelu 69 10.12.2006 19:04
Itse tein Snorkkelin.. Säästinköhän?? ttapio Tekniikka & Jutustelu 24 30.09.2005 13:14
Itse tein ja säästin AVRO Tekniikka & Jutustelu 3 22.11.2003 17:16


Sivu luotu: 21:15 (GMT +2).