Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2015, 16:54
ranke:n Avatar
ranke ranke ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.03
Sijainti: HELSINKI, Finland.
Viestit: 1.525
Perusasetus

No, kyllä sullakin puuhaa ja intoa riittää!

TEMÄHIK

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.02.2015, 20:26
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ranke Näytä viesti
No, kyllä sullakin puuhaa ja intoa riittää!

TEMÄHIK

Vielä kun löytyisi aikaa...
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.03.2015, 20:53
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Tänään vaihteeksi "Dokauspäivä". Koneeseen KKK K24 ahdin kiinni sekä öljynpaluuletku ahtimen ja öljypohjan väliin.

Sitten kone ja laatikko Dokan alle pumppukärryillä ja kone paikalleen



Öljynpaluuletkun adapteri sanoi NAKS, joten homma jäi vähän vaiheeseen taas...
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.05.2015, 17:27
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

DoKan kone käy, Oettingerin cooleri on ilmaputkien osalta valmis, vielä pitää kenno, kiertovesipumppu ja vesiletkut asennella.

Natsipakastin Simon kansi vaihteeksi irti



Melkein 10 tKm tuli 1Z.lla ajettua avaamatta, taitaa olla ennätys minulla tämän auton kanssa

Kevät huoltona piti vaihtaa 2013 ostamani 2.5 TDI 111 KW AHY/AXG:n suutinkärjet (DSLA150764), mutta nelosen suutin oli niin kovaa kiinni, ettei tullut kokonaisena ylös.
Reikään jäi rungon kärkiosan alapää ja suutinkärki, jonka sai alakautta napautettua pois.





Alkuviikosta kansi Mäntsälään Aaltoselle ihmeteltäväksi, jos suutinrungon jämä lähte siellä irti, niin saavat samalla huoltaa venttiilikoneiston ja parantaa hengittävyyttä, kuten tekivät DoKan kannelle viime syksynä.

Suuttimia tuli hetki etsittyä Tölkkifoorumi.fi:laisten varastoista, mutta lopulta laitoin ilmoituksen FFP.Fi foorumille, josta alkoi suuttimia löytymään. Nyt on yksi sarja AHU:n suuttimia ja pari AGR:n suutinta jemmassa. Yksi AGR meni kärkien vaihtoon Simon kolmen oman kanssa.

AHU:laisiin suutinrunkoihin pitää hommata jotkut oikeat virikärjet myöhemmin, noita TDI-koneita kun on nyt kolmessa autossa.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.


Viimeksi muokannut T3Syncro : 11.05.2015 15:32
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.05.2015, 17:48
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

Sorry OT, mutta otsikko herautti niin massiiviset naurut. "natsipakastin" . Hatunnosto että joku jaksaa näiden kanssa temuta.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.05.2015, 19:34
ranke:n Avatar
ranke ranke ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.11.03
Sijainti: HELSINKI, Finland.
Viestit: 1.525
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja armas Näytä viesti
Sorry OT, mutta otsikko herautti niin massiiviset naurut. "natsipakastin" . Hatunnosto että joku jaksaa näiden kanssa temuta.

No eipä ne paljon poikkea roovereista, ropaamista riittää.

Tölkki porukan kanssa on kyllä kiva safaroida, mukavaa seuraa!

TEMÄHIK
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.05.2015, 22:59
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ranke Näytä viesti
No eipä ne paljon poikkea roovereista, ropaamista riittää.

Tölkki porukan kanssa on kyllä kiva safaroida, mukavaa seuraa!

TEMÄHIK
No Roverin (Bosch) pumpulla tätäkin ruoskitaan eteenpäin, mutta ranken Defen perässä on tämäkin vedetty kuivalle maalle


Ehjää kun alkaa korjaamaan, niin verstaalle pitää osat viedä... Hyvin se olisi vakio suuttimillakin toiminut... Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä ja piti saada suurempi reikäiset.

Osaako ranke tai joku muu Defe kuski sanoa, minkä kokoiset suuttimet on Defessä ja paljonko on avautumispaine?

Nyt tulee Defen pumpun jatkoksi Audi/Volvo 2.5 TDI (AEL) 140 hv 0.216 suuttimet 220 bar avautumispaineella.

E: muistin väärän moottorikoodin, tosin suutin saattaa olla sama. Kuitin mukaan AHY/AXG
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.


Viimeksi muokannut T3Syncro : 11.05.2015 15:33
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Syncro Caravelle koppis Tekniikka & Jutustelu 23 12.09.2011 16:05
T3 syncro Heegi Linkit 6 11.09.2011 11:55
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 19.03.2010 21:46
Myydään G60 Golf Syncro MBG O/M/V Ajoneuvot 6 26.02.2009 10:22
O: Vw Transporter syncro 16" 2d4wd O/M/V Ajoneuvot 5 22.03.2007 16:06


Sivu luotu: 14:40 (GMT +2).