![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Millähän peruteella kiellettiin lavojen kovat kannet, eikös se ole vain korkealla oleva flatbed?? Itselle tekisin flatbedin ja alle kunnon kaappi tilat, mallia firman sähkölaitos varusteltu ateco. Siinä lavan reunan korkeus n.10cm.http://www.koneporssi.com/site/asset...4/img_0114.jpg
Viimeksi muokannut hietsu : 06.02.2015 20:01 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Onpa jaksettu tehdä/viimeistellä lavaa. (-landy-)Lainaus:
ja raja kannen ja lavan alla olevien laatikoiden välillä meni muistaakseni siinä, että lavalle pitää saada järkevästi koko hyörykuorma, ja vielä kiinnitettyä se. Tuossa ylläoleva landroverin lavaan tekisin pari muutosta (toivottavasti yhtä hyvällä käsialalla) offikäyttöön: rekisterikippi varmaan ei näy asetuksen vaatimusten mukaan? ja nuo lokasuojien alapäät/alleajosuoja melkoiset "ojatutkat", siis 10-20 cm korkeammalle tuo palkki, ainakin päistä, ja sitten roiskeläppäkumista tuo lokasuojan alapää; ja sitten vaan reilusti kettinkiä läpän alareunaan, että saa nostaa ylös silloin, kun mennään pois tieltä. ja kunnon vetopisteet molempien runkoaisojen päihin, kun vinssi vallannut tuon välin. Tuohon lavan etureunaan laittasin pikkasen korkeamman laidan, vaikka 25-30 cm korkea. ja sidontapisteitä on jo monta, tuskin liikaa,,, Kuinkahan saisi järkevästi liitettyä kuorma-auton umpikopeissa olevan sidontakiskon tuohon lavan reunaan... tuosta ei näe, että onko alla laatikot... Mutta monta kertaa on käynyt mielessä ne moottorikierrossa olevalla lämmityksellä/kuivauksella olevat laatikot, kun kaivanut jäätyneitä liinoja/työkaluja jostain muuttolaatikon/kärryn liinalaatikosta pohjalta.. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Vähän näyttäis siltä
![]()
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |
#6
|
|||
|
|||
![]() No, jos oli vain "leima"....Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Perskele... Tällainen flatbed projekti kiinnostaisi vähän itseäkin toteutaa jossain vaiheessa. Toi Lantikka on kyllä hemmetin siisti peli, mutta varmaan se mun kohdalla ois kuitenkin Nissani tai Toyota mistä sitä ruvettaisiin vääntämään. Koska rahaa ei ihan vitusti ole, niin ei voi ostaa Britti autoa, vaikka ne onkin lähellä sydäntä
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Et sää oo jojota miehiä, joten koskas lähtää hakemaan sullekkii nipponin lava autoo...
ja varmaan samal reissul mulle se pate tohon lisäks... ![]()
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Jotain ton tyylistä. Tarvis vaan ensin haalia jostain halpa GR patrolli... Viimeksi muokannut Jaba : 10.02.2015 17:17 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Alleajosuoja toimii myös vetokoukun kiinnikkeenä. Palkki on kiinni pulteilla ja asennus onnistuu noin vartissa. Parlokkien leikatut kappaleet ovat kiinni palkissa. Ajossa palkki ei ole pakollinen, koska se haittaa ajonevon käyttöä maastossa. Rekisterilven näkyvyysvaatimukset täyttyvät.
__________________
Vain maine kulkee edellä... |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
*Rohkea kakan syö... joka kerta! |