Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.02.2015, 00:32
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.658
Perusasetus

Teitin nurkissa on äärettömän hyvintoimiva ja joustava offiseura, kannattaa olla yhteydessä Heitin suuntaan.

http://www.pahama.com/

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.02.2015, 00:40
Laitinen88:n Avatar
Laitinen88 Laitinen88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 212
Perusasetus

Kiitos
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.02.2015, 12:14
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.480
Perusasetus

Noin niinkuin oman oikeusturvan, ja eritoten muiden kanssaoffaajien kannalta ainakin itse olen vahvasti sitä mieltä, että on kulkupeli kilvetön tai ei, niin sellainen vakuutus kannattaa olla ajaessa voimassa mikä kattaa vähintään toisen osapuolen vahingot. Voi käydä yllättävän kalliiksi, jos lipsahtaa auto eri suuntaan kuin mihin itse haluat mennä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.02.2015, 16:23
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.729
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Noin niinkuin oman oikeusturvan, ja eritoten muiden kanssaoffaajien kannalta ainakin itse olen vahvasti sitä mieltä, että on kulkupeli kilvetön tai ei, niin sellainen vakuutus kannattaa olla ajaessa voimassa mikä kattaa vähintään toisen osapuolen vahingot. Voi käydä yllättävän kalliiksi, jos lipsahtaa auto eri suuntaan kuin mihin itse haluat mennä..
tää vaatii kohta varmaan oman topicin..... autohan luiskahtaa useinkin erisuuntaan mihin on tarkoitus. mutta mikä on ns. katsojan oma vastuu. välillä ajotapahtumissa riesaksi asti "yleisöä" jotka itse vääntäytyy vammautumista uhmaten jopa todennäköiselle ajolinjalle, puhumattakaan niistä yllättävistä suunnanmuutoksista!!!!

yleensä alusta on aina liukas ja epätasainen josta pitäisi nanosekunnissa kyetä harppaamaan ryydloikalla karkuun, valitettavan usein tämä "yleisö" on myös päissään että vähäinenkin harkintakyky on menetetty. niin jotta hyppää siinä sitten karkuun holtottomasti kohti tulevaa kulkinetta jonka kuljettajaan ei saada kontaktia kesken hurmioituneen ajosuoritteen. lisäksi autojen jarrut ja kytkin saattaa olla sellaisessa soossissa että veto ei lopu vaikka yrittää ja jarrutkaan ei pidä. on monesti aika paha tällaisista on mennä autokuskia syyttämään kun lajin olemukseen ja haasteellisuuten kuuluu ennalta-arvaamattomuus! mun oikeustajulla on lähes aina sivustaseuraajan oma syy jos jää alle.

ihmeen vähän onnettomuuksia on onneksi sattunut, tai ainakaan tietooni ei ole sellaisia tullut. vai eikö niistä puhuta mitään jos on sattunutkin?

mutta tämän topicin aloittajalle: offroad on äärimmäisen typerää ja turhaa, melko vaikea kuvitella mitään yhtä tyhmää harrastusta!! eli rohkeasti mukaan, täällä päin en tiedä ketään jätetyn metsään jos on tullut mukaan. yleensä sekaan mahtuu ja apuja saa jos on ongelmia.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.02.2015, 18:21
Laitinen88:n Avatar
Laitinen88 Laitinen88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 212
Perusasetus

Nii miten metsässä liikenne vakuutukset sit onkaa ees voimassa? Vai onko ne yleisesti tarkoitettu vaa ajoradalle?

Jos letka ajelua harrastaa metsässä kinttu poluilla ja jonkun esim varpaat jää alle joo mites siinä toimia vakuutusten kanssa tai harvemmin siel kolareita on ajeltu, tai ei ainakaa omilla kerroilla
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.02.2015, 18:45
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Tapahtumat osiota seurailemaan vain. Usein ilmossa mainitaan pitääkö olla rekisterissä (esim. pitempiä tiesiirtymiä alueiden välillä). Yleensä ei tarvi.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.02.2015, 19:17
Laitinen88:n Avatar
Laitinen88 Laitinen88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.11.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 212
Perusasetus

Kysymys tähän rakoon...

Oma valmiste maasturi? Saako sellaiseen millään ilveellä esim siirtolappuja jos ei ole rekisterissä eli siis oma valmiste runko ja kori jossa ei ole minkään näkösiä runko numeroita.... Onko tullu kellekkää vastaa? Esim traktoriks tms.
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy

Viimeksi muokannut Laitinen88 : 02.02.2015 19:24
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
minkä laisia naisia tuo offaaminen kiinnostaa psychobilly Chit-Chat 50 03.01.2015 22:27
Blazer / muiden ohjaustehostin?? Jare Tekniikka & Jutustelu 5 30.11.2012 11:43
2L ja 2LT Kansipahvit+muiden tiivisteiden sopivuus zampy Tekniikka & Jutustelu 12 02.01.2011 12:36
lj-70 ja muiden mallien vaihteistojen sopivuus? tikkukuski Tekniikka & Jutustelu 8 19.10.2010 23:32
Suomeen kanssa VonLeka Chit-Chat 6 21.08.2010 08:12


Sivu luotu: 06:53 (GMT +2).