![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Teitin nurkissa on äärettömän hyvintoimiva ja joustava offiseura, kannattaa olla yhteydessä Heitin suuntaan. http://www.pahama.com/
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kiitos
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Noin niinkuin oman oikeusturvan, ja eritoten muiden kanssaoffaajien kannalta ainakin itse olen vahvasti sitä mieltä, että on kulkupeli kilvetön tai ei, niin sellainen vakuutus kannattaa olla ajaessa voimassa mikä kattaa vähintään toisen osapuolen vahingot. Voi käydä yllättävän kalliiksi, jos lipsahtaa auto eri suuntaan kuin mihin itse haluat mennä..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
yleensä alusta on aina liukas ja epätasainen josta pitäisi nanosekunnissa kyetä harppaamaan ryydloikalla karkuun, valitettavan usein tämä "yleisö" on myös päissään että vähäinenkin harkintakyky on menetetty. niin jotta hyppää siinä sitten karkuun holtottomasti kohti tulevaa kulkinetta jonka kuljettajaan ei saada kontaktia kesken hurmioituneen ajosuoritteen. lisäksi autojen jarrut ja kytkin saattaa olla sellaisessa soossissa että veto ei lopu vaikka yrittää ja jarrutkaan ei pidä. on monesti aika paha tällaisista on mennä autokuskia syyttämään kun lajin olemukseen ja haasteellisuuten kuuluu ennalta-arvaamattomuus! mun oikeustajulla on lähes aina sivustaseuraajan oma syy jos jää alle. ihmeen vähän onnettomuuksia on onneksi sattunut, tai ainakaan tietooni ei ole sellaisia tullut. vai eikö niistä puhuta mitään jos on sattunutkin? mutta tämän topicin aloittajalle: offroad on äärimmäisen typerää ja turhaa, melko vaikea kuvitella mitään yhtä tyhmää harrastusta!! eli rohkeasti mukaan, täällä päin en tiedä ketään jätetyn metsään jos on tullut mukaan. yleensä sekaan mahtuu ja apuja saa jos on ongelmia. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Nii miten metsässä liikenne vakuutukset sit onkaa ees voimassa? Vai onko ne yleisesti tarkoitettu vaa ajoradalle?
Jos letka ajelua harrastaa metsässä kinttu poluilla ja jonkun esim varpaat jää alle joo mites siinä toimia vakuutusten kanssa tai harvemmin siel kolareita on ajeltu, tai ei ainakaa omilla kerroilla
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tapahtumat osiota seurailemaan vain. Usein ilmossa mainitaan pitääkö olla rekisterissä (esim. pitempiä tiesiirtymiä alueiden välillä). Yleensä ei tarvi.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Kysymys tähän rakoon...
Oma valmiste maasturi? Saako sellaiseen millään ilveellä esim siirtolappuja jos ei ole rekisterissä eli siis oma valmiste runko ja kori jossa ei ole minkään näkösiä runko numeroita.... Onko tullu kellekkää vastaa? Esim traktoriks tms.
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy Viimeksi muokannut Laitinen88 : 02.02.2015 19:24 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| minkä laisia naisia tuo offaaminen kiinnostaa | psychobilly | Chit-Chat | 50 | 03.01.2015 22:27 |
| Blazer / muiden ohjaustehostin?? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.11.2012 11:43 |
| 2L ja 2LT Kansipahvit+muiden tiivisteiden sopivuus | zampy | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.01.2011 12:36 |
| lj-70 ja muiden mallien vaihteistojen sopivuus? | tikkukuski | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.10.2010 23:32 |
| Suomeen kanssa | VonLeka | Chit-Chat | 6 | 21.08.2010 08:12 |