![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tervehdys! En tiedä oliko tuo "turbo mitsusta" vitsi mutta kestääkö ko. Iveco/Fiat 3,5l kone turbotusta ja miten syöttöpuoli rakennetaan?? Mulla ainakin käsittääkseni on joku ihmeen vanhanaikainen alipainesäätöinen systeemihässäkkä ja jos siihen laittaa ahtopainetta, menee sydeemit ja säädöt kyllä ihan puihin... TT Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajokorttia uusiksi | Nerd-O | Chit-Chat | 13 | 02.03.2008 18:32 |
| Jeepin etuvetareiden ristikot uusiksi... | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.11.2006 11:21 |
| M: Rankku -87 | Sakke | O/M/V Muut | 0 | 17.09.2005 19:55 |
| Avo Rankku | AVRO | Chit-Chat | 4 | 22.12.2004 22:57 |
| Puola uusiksi? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.10.2003 18:25 |