![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miksi sitä pitää lyhentää? Sen kun värkkää kiinnikkeet ja se on siinä. Tai sitten laittaa jotain putkea toppariksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ajattelin tehä evo1 version aluksi tosta ja lyhentämättä. Tehään sille vaan isompi panssari + suoja. Ei kai se haittaa vaikka varsi ei liiku tapista tappiin. Suomenmaalla tuntuu olevan ihan sikahintasia noi komponentit. Lyhennys / lyhkäsempi sylkky sen takia että ei tulisi akselin taakse hirveen kokosta pahkaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lukon tunnistaminen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.03.2009 17:38 |
Tasauspyörästö&lukon toimintaa. | Bruno | Linkit | 4 | 09.04.2008 09:45 |
O/V: Volvon lukon osa | Paavo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.02.2006 00:10 |
Oven lukon sulatus. | Bruno | Chit-Chat | 12 | 07.02.2006 16:43 |
lukon kiristäminen.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.08.2004 19:55 |