![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tulpat power park w20ex-u#4. Ja käretön sytkä . Ja paukuu veto päällä
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ja kaasarin korjaus sarja on kaasari expert
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuon varmaan kelpo sarja. Huoli oli ettei sinne mitään Bil**** sarjaa ole asenneltu.
Jos kaasarikasin haluaa käyvän kunnolla, niin yksi lääke on käyttää Championin tulppia (jos siis kaikki muu on jo moottorissa kunnossa). Puola edelleen. Puristukset mittaisin, jotta voisi poissulkea vähän esim. ventiillivuotoja. Jos veto päällä yksi tai useampi venttiili -vislaa- tavaraa putkeen... Ei olisi ihan ensimmäinen RV8 jossa venttiili tai ventiilit palaneet, kun on vähän säädelty ohkaiselle, jotta veisi mukamas vain 8 l/100 km ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta jäi vissiin ykkönen pois tuosta kasin edestä?
![]() ![]() ![]() Puolan testaus: Puolalta virranjakajalle tuleva johto esim tuohon kantta vasten 10mm päähän, starttaa ja katso tuleeko kipinää. Jos vasta 5mm päästä antaa kipinän on puola sökö. Coil spark.wmv: http://youtu.be/uISydRKxRvA
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 25.01.2015 15:58 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei nyt sentään, mutta on näitä juttuja kuultu kuinka bensa-Rangen saa kulkemaan 10 litr/100 km. Siinäkin vielä kohtuu monen litran ero reaalitilanteeseen, toisilla enemmän, toisillä vähemmän.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juu sitä vähän yritin vihjailla, ettei kenellekkään tule mitään harhaluuloja taloudellisuudesta.
Siitä ei ole kokemusta mitä nuo koneet hörppää noissa henkilöautoissa, SD1, P6 ja silleen, mutta ei taida niilläkään päästä 8L kulutuksiin kuin korkeintaan 80 matkavauhdilla?
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#7
|
|||
|
|||
![]()
kävin jäsken taas ajelees vähä näytää paukkuvan auto vapaallakin ;(
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Laatikon välitys 5sessa oli 0.77 ja perässä 3.08:1. Jotenka kierrokset pyöri 2000rpm tuntumassa koko ajan. Kesällä ei tullut mittailtua kulutuksia kun kaasujalkakin oli reippaampi. Isommalla koneella vei 4.6l EFI sitten 8.8l/100km ja 100km/h nopeudella. Tosin tehoa jo ~300hv. 5.2l stroukkerilla ei ole uskallettu mitata edes.. ![]() Ootko tarkistanut ettei tankissa ole vettä? Kun se voi tehdä ihme vikoja myös. Ei nimittäin paljoa tarvi olla kun ainakin omalla kohdalla teetti tuskaa etsiä käyntihäiriötä etenkin vajaalla tankilla.. Ja onko jakajalla oleva alipainesäädin ehyt? Ja onko alipainesäätimessä yksi vai 2 natsaa johonka letkun voisi laittaa? Kokeile imasta alipainesäätimestä ja katso mitä tapahtuu.. Viimeksi muokannut kokkolanpoika : 03.02.2015 23:05 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Range | rallisinppa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 04.08.2014 19:58 |
range | huhja | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.03.2013 19:32 |
M: Range | offipete | O/M/V Muut | 0 | 24.11.2005 20:33 |
M Range | O/M/V Muut | 0 | 07.12.2003 07:12 | |
M: Range | O/M/V Muut | 0 | 01.07.2003 19:41 |