![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mites tämän kanssa kävi? Ja tosiaan pitääkö perä purkaa että näkee toiminnan? Omassa tulee imu vain toiseen letkuun ja ei kytkeydy vaikka pistää konehuoneesta letkut yhteen.
Viimeksi muokannut hitoy : 24.01.2015 20:31 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Piti vaihtaa letkut lukkon tai konehuoneesa jos yksi toimii. Varmistaa jos tule jonkinlainen alipaine lukolla. Päällä/pois toimivat mollemat alipaine kans.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
ota pohjaproppu irti ja kurkkaat sisän niin näet miten kytkentä holkki liikkuu. jos sattuu olemaan holkki sökö niin multa löytyy uus.
__________________
WWW.RASKAS.FI |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ok. Tämä on se evo2 joka sullakin on ollut. Lukon panssari päässyt nousemaa ja kello ei ole ihan pyöreäkään enää. Pitääkö kumpaankin letkuun siis tulla alipaine samaan aikaan vai kytkintä kääntäessä alipaine vaihtuu toiseen linjaan?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Toimii hyvin kun laittaa letkut suoraan lukolle. Venttiilit ja letkut oli paskana
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ok. Tässä perässä oli kello täynnä vettä ja kalvo eväs.. tulee paineilma sylinteri nyt. Liikettä on vaan sentin ja kahden välillä mutta lienee ihan ok. Liikkuu herkästi tappi ja lukko kytkeytyy.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Laitahan kuvia toteutuksesta, pitäis itellä tehä kans.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Jeps. Voin huomenna räpsi hiukan fotoja. Simppeli homma tehdä tuo eikä tarvi avata murikkaa. Kelon saa tuhottua ympäriltä pois ja jäljelle jää töröttämään vain tappi/holkki. Edit:" lukon ohjaus " topic jokusen riviä alempana. sielä pari kuvaa jo.
Viimeksi muokannut hitoy : 28.01.2015 21:59 |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Muista sit laitta kaks toiminen sylinteri et toimii varmasti. Jousella palautuvakin vois pelata mut mieluummin kaks toiminen. Multa on hajos lukko kun eivät kytkeytynyt pohjaan saakka, tai pohjassa pito voima oli liian pieni.
toinen hajos ihan fyysisessä rasituksessa....tosin sillä oli sumpe ja mä ajanu jo vuosia kaasupohjassa sikaräppiä.....
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Juu 2 toiminen tuli. Lueskelin sun töpö projektia kun kirjottelit lukon kohtalosta ja oli vielä hyvässä muistissa tämä stoori.
profiilissa kuvia evo1 versiosta. Plaaplaa albuissa.. vielä painetta tuottava härveli täytyy keksiä. Nyt mennään "lataa pönttö täyteen ja ajamaan " taktiikalla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko tietoa vinssiköydestä | PikkuMyy | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 23.03.2007 20:33 |
| Onko käytännön tietoa...? | Tikru75 | Chit-Chat | 3 | 23.01.2005 20:03 |
| Onko tietoa lr v8 dieselöinnistä | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.10.2004 08:37 |
| Onko tietoa va.pe.pa:sta......?? | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.11.2003 21:36 |
| Vanteista, onko tietoa. | jarski | Yleiset | 0 | 01.07.2002 16:12 |