Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 16.01.2015, 00:09
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Olka-akselin takakallistusta (siis alapää kulkee edellä) saa/pitää olla jonkin verran

Mitä enemmän, sitä herkemmin ohjaus palauttaa. Nimimerkkini mukaiseessa bj:ssä oli pahimmillaan pari-kolme astetta väärään suuntaan, ja silloin ei pystynyt juuri yli 60km/h ajamaan, kun haukkasi aina laidasta laitaan. nollassa ollessa toimi siedettävästi, sitten laitoin muistaakseni noin 6 astetta, ja kulkee kuin juna.
Jos/kun tuohon hodariin alan "säätämään" tuota olka-akselin takakallistusta, niin tähtään tehtaan arvoihin, taikka 1-2 astetta lisää...
Jos taasen liikaa, niin rasittaa ohjauslaitteita/menee raskaaksi käännellä ja palauttaa liian rajusti.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sj 410 olka-akselin laakeri?? ukkonen7 Tekniikka & Jutustelu 2 24.04.2012 14:13
Kuormatunnistimen asento Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 19.09.2009 06:41
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto OutOnPatrol Tekniikka & Jutustelu 0 31.03.2009 09:58
hj olka-akselin laakerinumero? Jani E Tekniikka & Jutustelu 10 18.12.2006 19:52
Iskareiden asento Repro Tekniikka & Jutustelu 12 28.02.2006 14:17


Sivu luotu: 23:18 (GMT +2).