![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Olka-akselin takakallistusta (siis alapää kulkee edellä) saa/pitää olla jonkin verran
Mitä enemmän, sitä herkemmin ohjaus palauttaa. Nimimerkkini mukaiseessa bj:ssä oli pahimmillaan pari-kolme astetta väärään suuntaan, ja silloin ei pystynyt juuri yli 60km/h ajamaan, kun haukkasi aina laidasta laitaan. nollassa ollessa toimi siedettävästi, sitten laitoin muistaakseni noin 6 astetta, ja kulkee kuin juna. Jos/kun tuohon hodariin alan "säätämään" tuota olka-akselin takakallistusta, niin tähtään tehtaan arvoihin, taikka 1-2 astetta lisää... Jos taasen liikaa, niin rasittaa ohjauslaitteita/menee raskaaksi käännellä ja palauttaa liian rajusti. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 olka-akselin laakeri?? | ukkonen7 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.04.2012 14:13 |
Kuormatunnistimen asento | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.09.2009 06:41 |
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto | OutOnPatrol | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.03.2009 09:58 |
hj olka-akselin laakerinumero? | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 18.12.2006 19:52 |
Iskareiden asento | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.02.2006 14:17 |