Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2015, 02:52
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

Työvelvotteita saatu taas hoidettua alta poissa ja kerennyt jopa hallillakin pyörähtämään.

Alatukivarsien kiinnikkeet olis kutakuinkin valmiit, vielä pikkuviimeistelyä. Tuolle kolmiovarrelle tuli kans tehtyä akselin puolelle kiinnike.





Hitsisaumat alkaa jo omaan silmään näyttämään kelvollisilta. Kyllä se näemmä kannattaa tuhlata jonkun verran aikaa vain siihen, että hitsailee pellin palasia yhteen ja harjottelee eri säätöjä ja tekniikoita.



Tulipa suunnaton hyvän olon tunne, kun näki ensi kertaa 4 rengasta tuossa alla sitten toissa syksyn



Tommonen tuli kans tilailtua keulalle.

http://www.ebay.com/itm/141389567028

__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.01.2015, 07:12
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

Nyt olis taka-akselin tuennat tehty ja jousilautaset kiinnitystä vaille.

Orkkis ylätukivarsien poikittaispalkki sattui suht sopivasti kohdalleen, tosin sen verran eteen, että takimmaisille pulteille piti kierteyttää levyyn jengat. Vähän arveluttaa jostain syystä aina tuommoiset levyyn tehdyt kierteet, niin hitsailin jatkoksi vielä mutterit. Tuo levy kun ei ole kuin 6mm tavaraa niin jos nuo kierteet kestäis vähän paremmin.



Tuommoinen tuenta tuli tehtyä vielä etupäähän. Yllättävän hyvin sai putkea taivutettua tuommoisella mallia "biltema" putkentaivuttimella, kun tulppasi putken ja täytti sen hiekalla. Ei tehnyt käytännössä ollenkaan ryppyä.



Jousilautasien kiinnitystä ei joutanut vielä tekemään, mutta piti nyt ihan testin vuoksi käyttää tuo perä jousien päällä. Taas sai aikaiseksi pienoisen hyvänolontunteen kun koko hökötys seisoi jousten varassa eikä alla ollut enää yhtään pukkia.



Joustoja tuli myös hieman testailtua. Takapää antais vielä periksi, mutta etupään joustot toppas noille tietämin. Varmaan tuo tuosta vielä vähän myötää, kunhan puslat hieman pehmenee ja vaihtaa jakarien takapäähän vielä uretaanipuslat, ne kun on vielä laatikossa odottamassa



Sama tilanne vielä edestä



Huomenna pitäis joutaa taas töihin joten rakentelu tyssää taas muutamaksi päiväksi. Tarkoitus oli, että olis joutanut käyttää koppaa veilä päällä tälle viikolla, vaan pitää malttaa se tuonne ensiviikon alkuun.
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Viimeksi muokannut Ewerglade : 14.01.2015 07:15
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.01.2015, 19:15
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

Fedexin poika toi viimein "joululahjan"

__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.01.2015, 23:38
K.Kotkas K.Kotkas ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 02.02.09
Sijainti: Pringi, Viro
Viestit: 2
Perusasetus

Kattelen vaan tuota jarruhomma ... tseekaa tästa vähan motivaatioa

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t=56609

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.01.2015, 00:56
t0ny:n Avatar
t0ny t0ny ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 20.10.13
Sijainti: Iitti
Viestit: 634
Perusasetus

Asiallisen näköstä! Seurataan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.01.2015, 05:04
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

Pakoputkiviisaat huomio! T3/T4 hybridi postissa tulossa ja pakoputken mietintä menossa. Ajatuksena 3" down pipe ja 2,5" putki ilman vaimentimia. Jos jollakin jotain viisaampaa mielessä asiasta niin antaa tulla.
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.01.2015, 07:46
Eicca_ Eicca_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.11.10
Sijainti: Tuusula/Mäntsälä Finland
Viestit: 177
Perusasetus

Mistäs puljusta led tanko tuli?



Pakoputkeen liittyen niin kyllähän tuosta rännistä jo aika monta sataa hevosta mahtuu ulos.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.01.2015, 10:34
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewerglade Näytä viesti
Pakoputkiviisaat huomio! T3/T4 hybridi postissa tulossa ja pakoputken mietintä menossa. Ajatuksena 3" down pipe ja 2,5" putki ilman vaimentimia. Jos jollakin jotain viisaampaa mielessä asiasta niin antaa tulla.
Saat kyllä ihan koko röörin kiskoa sillä 3''. Omassa 3'' läpi ja olisin laittanut 3.5'' downpipen jos olisi mahtunut. Kun eikö tuossa sinun turbossa ole 3'' lähtö ja sillon on tapana laittaa semmonen puolipallon näkönen supistust turbolle heti lähtöön joka muuttaa putken ainakin sen puoli tuumaa isommaksi kuin turbon lähtö. Näin turbolta tuleva virtaus saadaan laminaariseksi. Sitten downpipen jälkeen sen saa ihan hyvillä mielin normisupistuksella laittaa siihen 3'' ja jopa 2.5' jos supistaa vasta 1-1.5m päässä turbosta, jolloin ilma jäähtynyt jo tarpeeksi. Mutta jos saat sovitettua sen 3'' putken läpi, niin ei se paha olisi ja saisi kivan kuulosen härvelin
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MutantRhino - Suska projekti (hitaasti etenevä) ruxu Maasturiprojektit 279 19.09.2014 10:23
Ostetaan Kevyt umpihangessa etenevä laite Hojotojo O/M/V Ajoneuvot 21 24.05.2014 07:06
M Nissan Patrol -89 3.3 turbodiesel Super Roof O/M/V Ajoneuvot 2 06.08.2007 17:56
Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. maraX Maasturiprojektit 2 03.02.2007 08:32
hitaasti hyvä tulee? hpotteri Tekniikka & Jutustelu 6 13.05.2006 14:55


Sivu luotu: 00:51 (GMT +2).