![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Työvelvotteita saatu taas hoidettua alta poissa ja kerennyt jopa hallillakin pyörähtämään. Alatukivarsien kiinnikkeet olis kutakuinkin valmiit, vielä pikkuviimeistelyä. Tuolle kolmiovarrelle tuli kans tehtyä akselin puolelle kiinnike. ![]() ![]() Hitsisaumat alkaa jo omaan silmään näyttämään kelvollisilta. Kyllä se näemmä kannattaa tuhlata jonkun verran aikaa vain siihen, että hitsailee pellin palasia yhteen ja harjottelee eri säätöjä ja tekniikoita. ![]() Tulipa suunnaton hyvän olon tunne, kun näki ensi kertaa 4 rengasta tuossa alla sitten toissa syksyn ![]() ![]() Tommonen tuli kans tilailtua keulalle. http://www.ebay.com/itm/141389567028
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nyt olis taka-akselin tuennat tehty ja jousilautaset kiinnitystä vaille.
Orkkis ylätukivarsien poikittaispalkki sattui suht sopivasti kohdalleen, tosin sen verran eteen, että takimmaisille pulteille piti kierteyttää levyyn jengat. Vähän arveluttaa jostain syystä aina tuommoiset levyyn tehdyt kierteet, niin hitsailin jatkoksi vielä mutterit. Tuo levy kun ei ole kuin 6mm tavaraa niin jos nuo kierteet kestäis vähän paremmin. ![]() Tuommoinen tuenta tuli tehtyä vielä etupäähän. Yllättävän hyvin sai putkea taivutettua tuommoisella mallia "biltema" putkentaivuttimella, kun tulppasi putken ja täytti sen hiekalla. Ei tehnyt käytännössä ollenkaan ryppyä. ![]() Jousilautasien kiinnitystä ei joutanut vielä tekemään, mutta piti nyt ihan testin vuoksi käyttää tuo perä jousien päällä. Taas sai aikaiseksi pienoisen hyvänolontunteen kun koko hökötys seisoi jousten varassa eikä alla ollut enää yhtään pukkia. ![]() Joustoja tuli myös hieman testailtua. Takapää antais vielä periksi, mutta etupään joustot toppas noille tietämin. Varmaan tuo tuosta vielä vähän myötää, kunhan puslat hieman pehmenee ja vaihtaa jakarien takapäähän vielä uretaanipuslat, ne kun on vielä laatikossa odottamassa ![]() Sama tilanne vielä edestä ![]() Huomenna pitäis joutaa taas töihin joten rakentelu tyssää taas muutamaksi päiväksi. Tarkoitus oli, että olis joutanut käyttää koppaa veilä päällä tälle viikolla, vaan pitää malttaa se tuonne ensiviikon alkuun.
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Viimeksi muokannut Ewerglade : 14.01.2015 07:15 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Fedexin poika toi viimein "joululahjan"
![]()
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kattelen vaan tuota jarruhomma ... tseekaa tästa vähan motivaatioa
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t=56609
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Asiallisen näköstä! Seurataan.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Pakoputkiviisaat huomio! T3/T4 hybridi postissa tulossa ja pakoputken mietintä menossa. Ajatuksena 3" down pipe ja 2,5" putki ilman vaimentimia. Jos jollakin jotain viisaampaa mielessä asiasta niin antaa tulla.
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Mistäs puljusta led tanko tuli?
Pakoputkeen liittyen niin kyllähän tuosta rännistä jo aika monta sataa hevosta mahtuu ulos. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| MutantRhino - Suska projekti (hitaasti etenevä) | ruxu | Maasturiprojektit | 279 | 19.09.2014 10:23 |
| Ostetaan Kevyt umpihangessa etenevä laite | Hojotojo | O/M/V Ajoneuvot | 21 | 24.05.2014 07:06 |
| M Nissan Patrol -89 3.3 turbodiesel Super Roof | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 06.08.2007 17:56 | |
| Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. | maraX | Maasturiprojektit | 2 | 03.02.2007 08:32 |
| hitaasti hyvä tulee? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2006 14:55 |