![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tämä on vissiin se alle 200tkm ajettu mummon yksilö? Oli aikasta makeassa kunnossa? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo Oulun mummolta. Ei pidä hehkuttaa liikoja tuota kuntoa ku kyllähän siellä voi piillä vaikka mikä pommi. Ruoste se ei kyllä vielä ole..
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
No se riittää jo. Ei oo koppa laho,runko mätä, akselit paskana ja kansi halki kuten saman ikänen GR helposti voipi olla. Itsekkin katsselin tätä "sillä silmällä" mutta jäi katseluksi. Liian sievo metsään ja liian hyvä aihioksi.
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Yhteenvetona ensimmäisten 600 km jälkeen vois sanoa et tää on ihan mahtava arkiauto! Lämpöä riittää, hiljaisempi satasen nopeudessa kuin Opeli, kulutus taitaa olla ihan kohtuullista (ei oo vielä tarvinnu tankata) ja kulkupuoli on sekin parempi kuin Opelissa. Kolmosella ja nelosella ei radioo halua pitää käynnissä kun turbo viheltelee niin hienosti..
Oikeastaan negatiivista tässä on vain pieni tärinä satasen nopeudessa, joka saattais korjaantua renkaiden tasapapinoituksella, ja sitten huono kylmäkäynnistyminen. Aamusin lämpimästä tallista (+16) lähtiessä hörähtää kyllä ryypyttämällä käyntiin ihan välittömästi, mutta käynti on tosi rykivää ja laiskaa ekat 5-10 sekuntia. Lähtisi varmaan ilman ryypyttämistäkin. Kaasua jos pitää pohjassa niin lähtee kyllä ihan hyvin. Ohjekirjakin sanoo, että alle +20 asteessa ja koneen ollessa "kylmä" (ajamaton), niin pitäisi ryypyttää ja antaa kaasua, et ehkä se on ihan normaalia. Senhän näkee sit ku on kesä ja kärpäset et tarviiko polkea. Astinlaudat poistin, kun niiden tukiraudat oli ruostunut piloille, ja eturoiskeläpän kiinnitystä fixailin sen verran et huomasin sieltä alta jonkun poistaneen ruosteita joskus. Oli unohtanut laittaa uutta peltiä, joten pieni aukko sieltä löytyi. Mutta eipähän se kohta ainakaan ruostu uudelleen. Kohta jäi kuitenkin läpän alle piiloon. Viimeksi muokannut Heering80 : 15.01.2015 16:52 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis 3" korottavat dobinsonit ylimääräisenä
![]()
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
onko tuo bensakoneella kun puhut ryypyttämisestä??
jos se on turbodieseli, niin nissani hehkutetaan aina, kylmänä annat valon sammua ja parin sekunnin päästä vasta starttaat, lämpösenä valon sammuttua tulille. jos rykii tai rytkyttää ekat sekunnit, niin siellä on hehkuja rikki tai ne ei toimi oikein, käyntiin nuo suorat kutoset lähtee _AINA_ ja se niiden turma on, koska jos öljy ei kierrä niin varmasti käy myös kuivana. huonon hehkun voi aiheuttaa myös ylipaska akku/akut, eli kannattaa panostaa akkujen kanssa laatuun ja tarkastaa ne säännöllisesti, että ne pelaa oikein. toki erilaiset ilmavuodot jne voi olla jo tuon ikäsessä mahollisia harmin aiheuttajia ja ne on vähän nihkeitä selvitellä välillä, mutta nuo oireet kyllä viittaa enempi sähköpuoleen kun siihen, että stopissa vetelisi ilmaa jostain välistä.. niin ja sitä kaasupoljinta saa painaa startissa, tähän asti miulla on ainakin jokanen sukupolvi ollu ihan samanmoiset keskenään, että pedaalia painetaan jos halutaan käynnistää ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä toi ihan diisseli on. Tarkoitan nyt ryypyllä sitä nuppia ratin alavasemmalla. Millä säädetään tyhjäkäyntikaasua. Oisko se sitten nimeltään tyhjäkäyntikaasuvipu? (EDIT: eiks toi oo ihan ryypyn universaali merkki tossa vivussa?) Hankalinta ton nupin käytössä on se, että sitä joutuu ainakin kahdeksan ranteenpyöräytystä veivaamaan auki. Miks vitus siihen ei oo voitu tehdä parempii välityksii ku on vielä aika hankalaan paikkaan laitettu kun polvet siinä on aina edessä?! Tietysti nää on aika suhteellisia ongelmia joo tiedän.
Epäilen et jotain hämärää siinä on, kyn myyjä oli aina käyttänyt auton lämpimäks ennen esittelyä. Akut on hiljattain vaihdettu. Kai ne tulpat pitäis sit seuraavaks vaihtaa. Viimeksi muokannut Heering80 : 16.01.2015 08:22 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Nissan Patrol Gr Lyhyt "Töpö"? | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 18.11.2013 22:01 |
Myydään NISSAN PATROL 3,3 "kaikki tehty" | villesosoi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.09.2013 07:14 |
Myydään Nissan Patrol GR, rakennettu pätkä "töpö" ei myynnissä enää. | jv | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 17.02.2013 19:59 |
Myyty Nissan patrol "lisävaloteline" | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.04.2012 18:49 |
Ostettu Nissan patrol takakardaani "OSTETTU" | Anfi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.06.2010 00:44 |