![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Niin siis puhe oli varmaan brake-merkkivalosta. Sillehän tais olla kolme "kytkintä". Käsijarrukahvassa, jarrupolkimen luona ( jos poljin käy liian pohjassa, liikkuu siellä tappi) ja sitte runkoaisassa anturi jarrupiirien välissä, joka kertoo jomman kumman piirin vikaantuneen. Tuolla tais manuaalissa olla ohjeet, miten se vikaantunu piiri kuitataan sille venttiilille. Sitä etuvedon kytkentää ohjaa paineanturi jarrulinjassa kojelaudan alla, ei polkimen anturit.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Perskules Pata, sä toteutit sitten mun unelman sataprosenttisesti. Mutta mites aiot häivyttää ton militarylookin? Oisko uudelleenmaalaus kovin arvokasta? Ja mistä näitä löytyis lisää?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jep, Broms merkkivalo kojelaudassa on kyseessä. Jarrut pitää käydä joka tapauksessa läpi, kunhan pohjolan tallin lämpötila on hieman suotuisampi. Tuleepa samalla vaihdettua jarrunesteet. Ja kun tarkemmin yön pimeinä tunteina asiaa ajattelin, ei kunnossa olevien jarrujen pitäisi sytyttää mitään varoitusvaloa.
Military look häviää, kun kopan väri vaihdetaan toiseksi ja sisustaan panostetaan siten, että siellä on muutakin verhoilua kun kosteudesta käpristynyttä pinkopahvia. Eli sisälle on tarkoitus tehdä ihan oikea verhoilu jossain kohtaa. Suunnitelmissa oli, että tätä ei upotettaisi ainakaan kovin syvälle suoohon. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vanhassa 144 volvossa jarrujen merkkivalon sai kuitattua kun irrotti anturin jarrupääsylinteristä ja laittoi takaisin.
Oli syttynyt kun toisesta piiristä petti jarruputki.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei riitä pelkkä johdon irrotus, vaan koko anturi pitää ruuvata irti, jotta se sisällä oleva mäntä palautuu keskelle. Joskus oon saanu toimimaan jarrut ilman sen anturin irrotustakin.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Käynti ongelmia tuli ihmeteltyä tänään. Paljastui, että etummainen kaasari vuosi bensaa pohjapropusta, joten säätöä ei tarvinnut alkaa sen enempää tekemään. Kaasari irti ja tutkimaan mistä vuotaa.
![]() Tuossahan tuo pohjapropun kumitiiviste näkyy. Oli täysin kovetunut ja haurastunut. Täytyy tilata remonttisarja molempiin kaasareihin ja laittaa kuntoon. Myös alipaineletkuja pitää samalla vaihtaa repullinen, kun ovat kovettuneet. Eiköhän se siitä tokene. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli kans Rangen Römppäsestä toi pohjapropun O-rengas kuivahtanut ja lorotti koneen päälle. Uus tilalle ja loppu siihen. Tosin pitää kyllä tilata se huoltosarjakin, mut tolla ei nyt ole kiire kun muita projekteja ens jonossa
![]() ![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs vika armeijalookissa, jos koppa olisi yksivärinen sillä samalla vihreällä, kuin löytyy korin perusvärinä?
Varmaankin leiriytyessä kokkaukset, löhöily ja sensemmoiset on tarkoitus tehdä ulkosalla ja autossa lähinnä nukkua. Onko tarkoitus hommata iso "leiriteltta" vai miten ajattelit? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan C303 | alottelija | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.05.2014 21:02 |
c303 kytkin | Tgb11 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.12.2012 13:48 |
Myydään volvo c303 | mobil2 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 22.12.2010 18:08 |
Myyty C303 | Jouni_S | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 08.12.2010 20:04 |
Ohjaustehostin C303:seen? | Väiski | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.08.2007 15:03 |