![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Muistin väärin se on propun yläpuolella mutta silti vesi kiertää hyvin ![]() Menee tuo imu puolen letku aika läheltä pakopiikkiä mutta ei tunnu lämpeevän kovinkaan paljoo.
Viimeksi muokannut naku : 25.12.2014 18:09 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
mulla oli samanlailla kytketty. toimi myös todella hyvin. lämppärin kenno myös lämmin. turbon kans joutuu letku vähän suojaan.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Yhden 2H:n naksauttaneena tuon alaletkun alettua vuotaa, ja eihän sitä ajossa tullut huomattua kuin vasta moottorin lakattua vastaamasta syöttöpolkimen liikkeisiin.
Mutta lämmitin toimi ennen letkurikkoa kuin sen pitikin, ei siinä.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mulla on yhtenä vaihtoehtona mielessä, että tollanen vois olla kiertovesipumpun kanssa siinä letkussa, joka menee lämmityslaitteen kennolle tai tulee sieltä.
Huomioon pitäs ottaa ettei systeemi ota itteensä jos lämmityslaitteen lämmönsäätö onkin unohtunut kylmälle ja vesi ei pääse kiertämään. Toisessa autossa oli letkuissa sellainen ylimääräinen haara lisäkennolle. Siihen tuon olis saanut varmaan ilman ongelmia kun mitään lämmönsäätöhanoja ei ollut tässä ylimääräisessä kierrossa. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
tänään se tuli. näköjää postikulut kuuluu hintaan.
taidan asentaa sen hantin puolelle rintapeltiin melko alas. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Paas kuvia ja testituloksia kun ehdit
Minkätehoisen otit, ja minkälainen liitosjohto ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#7
|
|||
|
|||
|
mulla oli 2H:n kyljessä kiinasta tilattu 2000W kiertovesipumppumysteeri. kuskin puolelta tyhjennysropusta vesi lämppärille ja toinen pää yläkerran vesiletkuihin. hienosti toimi ja lämppärinkennokin sai osansa. sitten vesipumpun akseli oli vuotanut "sähköpääkeskukseen" lämppärissä ja se meni tilapäisesti rikki. poistin pumpun käytöstä ja jotenkin tulppasin vuodot, käyttöön jäi vain pelkkä 2000W vastus. mutta hienosti vesi lähti silläkin kiertämään. sitten se väpyvi meni rikki ja asensin 5kw eberin.
ai, niin...olihan tän kans pari tilannetta kun setin mukana tulleet muoviset t-haarat purkaantu ajossa. aika jämäkkä haiku nousee kun tuollainen 17mm letku oksentaa glykolit koneen päälle. toisesta kertaa jo opin ja tein 16mm metalliputkesta t-haaran, tämä on osannut olla myös eberin kanssa. Viimeksi muokannut lepoantti : 30.12.2014 22:36 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Defa 550w letkulämppäri | ikkis | O/M/V Muut | 10 | 23.11.2011 20:51 |
| Myyty calix letkulämppäri | hojo85 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.11.2011 15:51 |
| Myyty Letkulämppäri 40€ | petroman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.12.2010 08:23 |
| Myyty 5 kW:n letkulämppäri / sähköpatruuna | MouhijärvenMies | O/M/V Muut | 11 | 05.01.2009 14:47 |
| M: Letkulämppäri | bj45lava | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.11.2007 18:32 |