Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.12.2014, 19:49
söde:n Avatar
söde söde ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.12
Sijainti: Pori
Viestit: 42
Perusasetus

Ei ehkä ihan noin rajun muokkausta ole tulossa.
Laitetaan vähän mitä mieleen tulee.
Valoja on ainakin jo tilattu ja osa jo tullutkin.

Takaperä täytyy seuraavaksi vaihtaa.
Vanha, kun ääntää ja Jenkeistä löytyi ehjä, edullisesti kotiin kuskattuna.


Viimeksi muokannut söde : 03.01.2015 21:15
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.12.2014, 23:56
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Mitenkäs tämmöisessä käy vetareiden kulmien kanssa, kun korottaa alustaa? Ainakin noissa risukeulaisissa uudemmissa Jeepeissä tahtoo olla vetarit aika kovilla, eli nivelistä tulee kulutustavaraa jollei laske etutasauspyörästöä hieman alemmaksi korotuksen jälkeen.

Ihan hyvä kaupunkimaasturi ja kevyt offipeli sitä näköjään Freelanderistakin tulee. Tekee kummia auton ulkonäölle kun on hieman korkeampi, ja karkeampaa rengasta alla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.12.2014, 21:03
söde:n Avatar
söde söde ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.12
Sijainti: Pori
Viestit: 42
Perusasetus

Joo, kyllähän ne muuttuu. Pyörän kulmat ainakin meni ihan vituralleen.
Takaperän tiputtaminen näytti aika helpolta, etupäätä täytyy vielä tutkia paremmin.

Renkaa tosiaan täytyy pienentää (nuo 31/10,5-15") 30/9.5-15":ksi ja sitten voisi käydä konttorilla kysymässä saako muutokset ilman vittuilua otteeseen.

Ilmeisesti ei kuitenkaan tarvitse olla mitään TUV todistusta tuosta korotuksesta. Se kun on tolppien ja rungon välissä 50mm, ei jousissa suoraan?

Huomenna olisi valoraudan ja led-panelin kiinnitys keulalle.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.12.2014, 21:36
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Takaperän pudottaminen ei liene ongelma. Etuperä pitää pudottaa vaihteiston ja moottorin kanssa. Millä moottorilla tämä?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.12.2014, 07:49
söde:n Avatar
söde söde ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.12
Sijainti: Pori
Viestit: 42
Perusasetus

Jep! Täytyy tuumailla mitä tuolle tekee, mutta tällä mennään nyt.

Tämähän on erittäin luotettavalla 1.8i bensa konella?!
Tosin, kun netin keskustelupalstoja lukee, niin paskoja ne on kaikilla merkeillä. Tähänkin on moottori vaihdettu 155 tkm kohdalla ja nyt on 270 tkm mittarissa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.01.2015, 21:13
söde:n Avatar
söde söde ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.12
Sijainti: Pori
Viestit: 42
Perusasetus

Nyt tuo flunssa antanut periksi, niin pystyy taas harrastamaan.

Valorauta ja led paneli tuli laitettua paikalleen.
Vähän täytyis varmaan säätää ylemmäs tuota valoa?

En huomannut ottaa kuvaa miltä nokka nyt näyttää valoisalla, mutta jos huomenna sais siitä kuvan.

Pelkät ajovalot pitkillä.


Pelkkä LED-paneli


Kaikki valot.




Ja mustaa oli joka paikassa!
__________________
MB ML 270 CDI, -01
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI, -05

Ei se satu?!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.01.2015, 01:26
söde:n Avatar
söde söde ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.12
Sijainti: Pori
Viestit: 42
Perusasetus

No niin, nyt se tekovit..n tekasi.
Lähdin töistä neljän aikaan ja kuuntelin, että jollaapas perä kunnolla. No 5 km ja pamahti. Kaverin hallille väätämään ehjää perää paikalleen, joka oli 20 km päässä. no 30-40 km/h ja sitten pääsi vaihto touhuihin. Vajaa kuus tuntia meni ja perä oli paikallaan ja auto taas liikenteessä.

Kuvia tulee huonosti otettua, mutta yksi kuitenkin.



Vähän oli jo etupäästä ruikkinut öljyä.
Ei muuten ollut yhtään ehjää laakeria sisällä ja öljyt tais olla alkuperäiset? Haju oli ainakin jotain sanoin kuvaamatonta!
__________________
MB ML 270 CDI, -01
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI, -05

Ei se satu?!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Erilainen toimintaloma Arska-tehtaalta Chit-Chat 3 24.04.2011 21:52
Erilainen suzukin offiaihio? Suzukisj410K Linkit 3 19.03.2009 11:05
erilainen maastoauto proto Linkit 18 19.11.2008 22:13
M: Erilainen offipeli Leke-83 O/M/V Ajoneuvot 17 07.01.2008 12:17
Erilainen menopeli Toyoman Chit-Chat 3 14.03.2006 08:06


Sivu luotu: 10:14 (GMT +2).