![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=98574 Uudemmissa ovat sitten lisänneet sähkön tuohonkin systeemiin ja uusissa näköjään vielä "parannettu" Subarun mainostama symmetrinen neliveto tarkoittaa 50/50 nelivetoa, joka on tietenkin parempi kuin nuo kytkeytyvät etuvetoiset.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Subarun äijä kävi joskus töissä kertomassa nuista vehkeistä.. etuvetoseksi se niitä väittä kaikki paitsi STI:tä (kai se tällä tarkoitti kun että keskilukkoa voi säätää) tää oli joskus pari vuotta sitten..
paremmin tuo kuitenkin näyttää liikkuvan kun honda ![]() symmetrinen tulee symmetrisestä voimalinjasta.. http://www.briggssubaru.com/blog/sub...-drive-system/ |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
(On kyllä etuvetoinen Legasy, mutta siinä on hankalampi laittaa nelivetoa päälle, paitsi kun ajaa monsteriautolla katolle.) ![]()
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mahdollista sekin.. maahantuoja se oli olevinaan.. tai sitten itse ymmärsin väärin.. STI oli kuitenkin ainoa joka liikkuu 3vetosena jos on tarvista..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Eipä tuossa pihassa olevassa Forresterissa 50/50 ku ykkösellä. Siltä se ainakin tuntuu... Nelivedosta annan kyllä täydet pisteet normiajossa, mutta muuten kyllä luottoa ei ole. Kaks vuotta vanha ja 115tkm takana jos kestää vielä reilu puolvuotta ilman et mitään isompaa hajoo niin ihmettelen.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mutta tuo symmetrinen tosiaan tulee tasapitkistä vetareista. 50/50 voimanjako on manuaalivaihteisissa subruissa joissa on keskellä tasauspyörästö viskolukolla (poislukien jotku sti mallit jossa sähkösesti säädettävä keskilukko). Automaateissa on kahta erillaista nelivetoo, etuvetopainotteinen 60/40 (joka ol vanhemmissa 90/10) joka on liikkeellelähössä 50/50 ja tiputtaa sit vetoo taakse ku vauhtiin on päässy, siinä veto menee taakse sähkösesti ohjatun kitkapakan kautta, vissiin aika nopee kulumaan se kitkapakka, sillon tulee viivettä nelivetoon.. Ja sitten on harvinaisempi 45/55 takapainotteinen jossa keskellä planeettapyörästö jonka kaverina sähkösesti ohjattu kitkapakka, lujempi ja parempi/paras hupiajuun. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Oon nyt kiusannut ja haukkunut mamman crv2.ta mutta täytyy sanoa että aivan soiva on kadulle. Eilen läxin jäiselle asfalttitielle ristyksestä ylämäkeen. Napista estot pois ja viidennen kerran kun perä kipitti rinalle lopetin leikin vauhdin karattua toiselle sadalle.. kiire tuli jarrutella kun pitoja ei mutkaa tulessa ollutkaan.. jää kentällä sitten pyörittelin paikallaan ja totesin että riittää meille.
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos siihen on joku tehnyt kemppilukon...?
![]()
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan neliveto | tomppap | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 29.10.2014 20:51 |
Ostetaan neliveto | ic hilux | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2011 11:49 |
turhia testejä | Kanabira | Bullshit | 3 | 17.05.2005 14:49 |
(Tylsiä?) testejä | Kanabira | This And That | 9 | 24.04.2005 22:35 |
testejä | This And That | 3 | 26.08.2003 20:38 |