Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 13.12.2014, 23:06
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

kyllä toi takalaitanostin puolitettuna kuulostaa parhaalta, on laillinenkin vaikka olisi sen 2m perässä merkittynä. katso vaikka vaihtolava autoja niissä lava tulee monesti sen 1-2m yli auton rungon missä tuo alle ajo suoja. ja jos saat noista rampeista puolet pois niin on siinäkin jo aika monta kiloo säästöö. muistakseni ramppien kanssa oli paino 4400 sisältää satakiloo läskii ohjaamossa myös

mihin tuo historic mb menossa?

vmt oli hiukka nmopeempi! ja jos jostain saa alle 2m kestävät alurampit niin siinähän säästyis taas puolet painosta+laittaminen paljon kivempaa.

Viimeksi muokannut Heikki L : 13.12.2014 23:08 Perustelu: ++
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ: voima ulos-oton hyödyntäminen?? vanha-aatami Tekniikka & Jutustelu 1 17.12.2007 14:37
Lämpotolpan hyödyntäminen p3000 Chit-Chat 29 03.02.2007 17:21


Sivu luotu: 16:42 (GMT +2).