![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mitenkäs se nykyään on noitten verrokkien kanssa, kun tota wagoneeria on saanut 3500kg:n koukulla mutta tossa vihreesssä vessassa on vain 1740kg ja konttorilla inttävät että olis muka valmistajan ilmoittama.
Valmistaja vaan on ilmottanut noille jotain ihan muuta.. Toi 1740kg on jollain konttorilla leivottu otteeseen. Kuopiossa kuulemma saa 3500 otteeseen mut ei jaksais sinne asti lähteä.. Mites asianlaita oikeesti menee? Olis kaksikin, toine samaa vuosikertaa ja toinen vuoden pari vanhemi wago/chero, jonka paprut sais verrokiksi ja kummassakin 3500kg koukku.
__________________
Broken Back Team #1 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Peräkärryn kierrejouset | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 12.10.2007 12:51 |
Jos peräkärryn rakentaisi | Masu | Chit-Chat | 6 | 23.03.2007 22:02 |
Peräkärryn talvirengastus | hector | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 14.11.2006 23:46 |
OT:Peräkärryn rengaskoko ? | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.07.2005 21:44 |
OT: peräkärryn vääntösauvajousituksesta | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 18:42 |