![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Pansssaria muokattu ja tuleekin ehkä kaksivärinen.Jakolootan panssariin hitsuuttelin putket eteen ja taakse niin lakkaa terävän pellinreunan tökkiminen maastossa toivottavasti. Tarvii vielä tehdä pari lisätukea takareunasta ylös turvavöiden pulteihin, niin ei taivu panssari kiinni jakolootaan kun vinssaa kiven yli. Pkkuhiljaa taidankin kallistua jotta tästä tuleekin pikku kikkailulla kaksivärinen. Vaan siitä lisää kun toteutan sen. Vielä en kerinnyt koeajolle kokeilemaan noiden panottomien pyörien tärinöitä. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 07.12.2014 09:41 |
|
#2
|
||||
|
||||
Panssari ja takaiskarit kiinni
Jakolootan panssaria paranneltu, lisätuet tehty ja nyt paikallaan. Piti takaputkeen tehdä kolot pakoputken ja öljyn tyhjenystulpan kohdalle.
Takaiskareiksi löytyi tallin nurkasta käyetyt kaasuiskarit jotka olivat n. 50 mm pidemmät. Kävin koeajolla uusilla kumeilla ja ajan vielä lauantaina Kulmaan ja sitten rupan tutkimaan tasapainoitusta. Tarvitsee kyllä hieman rajoittaa kääntösädettä stoppari ruuvi vaihtamalla pidempään niin ei ota kumi kiinni alatukivarteen. Lupaavalta tuntuu ja Kulmassa venytelläänkunnolla niin löytyy mahdolliset parantamiskohdat. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 10.12.2014 20:23 |
|
#3
|
||||
|
||||
Tasapainoittamattomat pyörät maantiellä.
Ajelin töistä kotio ja olin valmistunut jonkin asteiseen pomputteluun, vaan vielä mitä.
Tasapainoitusta ei ole yhessäkään pyörässä ja n.75km/t pääsin ajamaan kotimatkalla eikä mitään ongelmaan, yllättävän tasaista menoa. Huomenna koitetaan Kulmaan mentäessä hieman kovempa nopeutta. Pakoputki vuotaa vielllä jostain vaikka muka korjasin sen ja oikealta edestä kuuluu jotain kolinaa töyssyissä?? Tutkitaan jahka keritään. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 12.12.2014 18:37 |
|
#4
|
||||
|
||||
Pyörät toimii vaan ohjaustehostin ei!
Ajelin Kulmaan 2 barin paineilla ja yllätyksekseni ne toimii hyvin täysin ilman tasapainoitusta??? Ajoin 80, 100 ja 110 km/t eikä mittään ongelmia?? Kotiinpäin ajoin 1 barin paineilla ja 100km/tunnissa ja tasaseen meni.
Eli näitä ei ainakaan näillä näkymin painoteta ollenkaan. Perjantaina työpäivän jälkeen säädin kääntösädettä niin että ei renkaat ottanut alatukivarsiin. Sen jälkeen säädin vielä etupyörien aurauksen. Jotain väljää on vielä jossain kyllä. Oli eka auto uudella nosturilla. Kulmassa ajelin päivän ja huomasin jotta kumit osuu irti otettuihin kallistuksen vakaimiin. Tarvii ottaa vakain kokonaan pois ja laitetaan sitten katsastukseen takas. Kumit tuntui toimivan maastossa hyvin tuolla 1 barin paineella ja painuivat sopivasti autonalla eikä ollut pelkoa että irtoavat helosti vanteelta. Pieni automaattiöljyn haju tuntui nenässä kokopäivän ja konehuonetta tutkiessa en nähnyt mitään vuotoa vaan iltapäivällä rupesikin ohjaustehostin pitämään pahaa ääntä ja nyt kunkatsoin konehuoneeseen oli tehostin ruikkinut öljyt ympärsiinsä. Onneksi tallin hyllyssä on muutama tehostin talteenlaitettuna niin ei tarvi kauppaan lähteä. Näin tänään. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 13.12.2014 21:36 |
|
#5
|
||||
|
||||
Kulmassa
Kävin vähän koeajolla Kulmakorvessa.
Tässä ohjaustehostin on jo kaput ja vinssin johto pätkii. Vaan ylös saatiin ja pois metsästä. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Raapiiko renkaat yhtään koriin kiinni joustoissa?
__________________
Mouho Motorsport |
|
#7
|
||||
|
||||
Kumit.
Terve.
Edestä raapi takaa ei. Nyt ei ollut yhtään edessä jouston sisään rajoitusta. Tarvii liimata pari jääkiekkoa jousen sisään ja otan kallistuksen vakaimen kokonaan pois ja kokeillaan sitten uudestaan. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.12.2014 09:03 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 91 XJ cherokee, "Kaksikäyttöauto" | Rytari | Maasturiprojektit | 487 | 05.10.2020 22:19 |
| Myyty Jeep Grand Cherokee Limited -96 4,0L "Safarioffari" | WinChester | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.01.2014 12:12 |
| Jeep Grand Cherokee -93, "Black ZJeep" | WinChester | Maasturiprojektit | 15 | 15.03.2013 22:26 |
| Myydään Jeep Cherokee XJ 1995 4.0i H.O. Automatic "Country" | asvirkku | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 28.03.2011 15:04 |
| Myydään JEEP CHEROKEE 4.0 HO AUT. LIMITED -92 "EUGENE" | jeepisti | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.03.2011 22:02 |